Toch even vermelden.....Garantie discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een Amerikaanse iPad, niet op mijn naam gekocht, na enkele maanden begint het beeldscherm spontaan zwarte banden te vertonen. Probleem dacht ik, wat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#1
|
|||
|
|||
Toch even vermelden.....Garantie
Ik heb een Amerikaanse iPad, niet op mijn naam gekocht, na enkele maanden begint het beeldscherm spontaan zwarte banden te vertonen. Probleem dacht ik, wat nu? Opsturen nar de States? Zag ik niet direct zitten. Evenop de Apple site mijn serienummer ingevuld en daar een adres gevonden waar men mij met deze iPad kon verder helpen. Wat bleek? Een winkel op amper 1 km van waar ik woon, en premium reseller. Even gebeld of ik mijn exemplaar kon binnen brengen, dat was geen enkel probleem, enkel de amerikaanse factuur ook meebrengen, reparatie was geen probleem, garantie geldt ook voor ipads uit Amerika. Ik zou 14 dagen geduld moeten hebben. Na 4 dagen een telefoontje, uw iPad is al klaar. Gauw naar de winkel gespurt en wat bleek, ik kreeg gewoon een nieuw exemplaar. Omdat ik vreesde dat ik mijn iPad lang ging kwijt zijn had ik een andere besteld, maw, ik heb nu een iPad Wi-Fi 32 gb en een iPad Wi-Fi 64 gb ...... 't ja, haast en spoed is zelden goed. Ik ga dus die nieuwe 32 gb versie waarschijnlijk te koop zetten.
Het is wel zo dat de garantie van de Amerikaanse iPad maar 1 jaar loopt.
__________________
iPad 32GB Wi-Fi |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
#2
|
|||
|
|||
ipad garantie is internationaal ja, ik vind het wel gek dat ge dadelijk ne nieuwe koopt omdat gem even moet missen
|
#3
|
|||
|
|||
Inderdaad, zonde van het geld ookal ga je hem nu dan verkopen. Amerikaanse iPads hebben 1 jaar garantie ja. In de EU krijg je 2 jaar.
|
#4
|
||||
|
||||
|
#5
|
|||
|
|||
't Ja, ik gebruik de ipad echt wel elke dag, ook voor het werk, iemand anders die een amerikaanse ipad had gekocht had me verteld dat deze terug naar de States moest opgestuurd worden, met als gevolg dat ik deze zeker een paar weken had kwijt geweest, . . . niet dus. Nu, mijn dochter kan er maar goed mee zijn als ik hem niet aan een deftige prijs kan verkopen.
@Peter_1 : Daar heb ik echt geen antwoord op, maar ik meen dat dit niet echt een probleem is, via de helpdesk van Apple kan je jouw serienummer ingeven en dan wordt je doorverwezen naar een zaak ( eventueel in de buurt ) waar je jouw ipad voor herstelling kan binnenbrengen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Van garantie/verzekering gebruik maken of toch even niet? | S¡mon | iPhone algemeen | 6 | 06-10-09 19:38 |
Garantie? | MrBrightside | iPhone algemeen | 2 | 07-08-09 11:13 |
Garantie?! | joppe | iPhone algemeen | 11 | 10-02-09 17:01 |
Garantie! | Danz | Unlock [archief] | 1 | 01-01-08 16:03 |
|
|