iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   iPad Wi-fi+3G 64Gb spontane reboot elke 4 minuten (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/71563-ipad-wi-fi-3g-64gb-spontane-reboot-elke-4-minuten.html)

jajabd 11-09-10 14:50

iPad Wi-fi+3G 64Gb spontane reboot elke 4 minuten
 
Hallo,

Na de iPhone 3GS heb ik sinds gisteren een iPad wiifi+3G 64Gb.
Ik heb dus wat ervaring met de Apple toestellen.

Ziet er heel mooi uit behalve dat de iPad spontaan reboot om de 3 min.
Het registreren via iTunes verliep daardoor heel moeizaam en na het volledig opladen van de batterij is er geen verbetering.
Het gebruik op netstroom verandert ook niets aan de situatie.
Dat wordt dus terug naar de dealer maandag ...

Nog mensen die dit meegemaakt hebben?

- in de iPad zit (nog) geen Sim-kaart (maar dat moet toch niet?)
- harde reset geprobeerd
- "stel opnieuw in" uitgevoerd
- Automatisch slot al in elke stand gezet
- is geregistreerd via iTunes

Gedurende de tijd dat de iPad werkt zijn er geen problemen ... totdat het scherm weer zwart floept en de iPad reboot ...

Bedankt voor het lezen ...

Jajabd

garfield880 11-09-10 15:00

klinkt als een defecte iPad, ik zou er mee terug gaan en ruilen voor een nieuwe

gserban 11-09-10 21:42

ik had iets wat hierop leek als ik de zoek functie gebruikte ging hij rebooten heb toen maar een 400 apps van de 1500 er af gegooid en draait nu beter hij had namelijk al mijn ooit gedownloade iphone alles bij installatie erop geknald :(

jajabd 12-09-10 02:38

Hallo,

Ik heb er enkel nog maar Quickoffice bijgezet ... ;-)

Jajabd

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gserban (Bericht 559138)
ik had iets wat hierop leek als ik de zoek functie gebruikte ging hij rebooten heb toen maar een 400 apps van de 1500 er af gegooid en draait nu beter hij had namelijk al mijn ooit gedownloade iphone alles bij installatie erop geknald :(


stringray 12-09-10 09:40

Gewoon contact opnemen met Apple Support of de winkel waar je je iPad gekocht hebt. En ons er verder niet mee lastig vallen :-)

jajabd 20-09-10 16:04

Hallo,
Ik heb inmiddels na een weekje een nieuwe iPad gekregen, en die werkt als een zonnetje.

Jajabd


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:49.