iPad Wi-fi+3G 64Gb spontane reboot elke 4 minuten discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Na de iPhone 3GS heb ik sinds gisteren een iPad wiifi+3G 64Gb. Ik heb dus wat ervaring met de Apple toestellen. Ziet er heel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad Wi-fi+3G 64Gb spontane reboot elke 4 minuten
Hallo,
Na de iPhone 3GS heb ik sinds gisteren een iPad wiifi+3G 64Gb. Ik heb dus wat ervaring met de Apple toestellen. Ziet er heel mooi uit behalve dat de iPad spontaan reboot om de 3 min. Het registreren via iTunes verliep daardoor heel moeizaam en na het volledig opladen van de batterij is er geen verbetering. Het gebruik op netstroom verandert ook niets aan de situatie. Dat wordt dus terug naar de dealer maandag ... Nog mensen die dit meegemaakt hebben? - in de iPad zit (nog) geen Sim-kaart (maar dat moet toch niet?) - harde reset geprobeerd - "stel opnieuw in" uitgevoerd - Automatisch slot al in elke stand gezet - is geregistreerd via iTunes Gedurende de tijd dat de iPad werkt zijn er geen problemen ... totdat het scherm weer zwart floept en de iPad reboot ... Bedankt voor het lezen ... Jajabd |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
klinkt als een defecte iPad, ik zou er mee terug gaan en ruilen voor een nieuwe
|
|
||||
|
||||
ik had iets wat hierop leek als ik de zoek functie gebruikte ging hij rebooten heb toen maar een 400 apps van de 1500 er af gegooid en draait nu beter hij had namelijk al mijn ooit gedownloade iphone alles bij installatie erop geknald
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik heb er enkel nog maar Quickoffice bijgezet ... ;-) Jajabd |
|
|||
|
|||
Gewoon contact opnemen met Apple Support of de winkel waar je je iPad gekocht hebt. En ons er verder niet mee lastig vallen
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik heb inmiddels na een weekje een nieuwe iPad gekregen, en die werkt als een zonnetje. Jajabd |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Spontane reboot naar recovery modus (loop) | Voltron | iPhone algemeen | 2 | 23-03-11 18:20 |
iphone staat vast bij elke reboot bij apple logo | LoveFire096 | iPhone algemeen | 3 | 02-03-11 00:08 |
Help: Telefoon reboot om de 10 minuten ongeveer (firmware 1.1.1) | Frans1983 | Unlock [archief] | 14 | 16-02-08 13:14 |
|
|