Telefoonnummer kwijt discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil graag mn mircosim registreren bij de ipad registratie op t-mobile, maar dan zegt ie dat ik op die pagina alleen kan komen met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Telefoonnummer kwijt
Ik wil graag mn mircosim registreren bij de ipad registratie op t-mobile, maar dan zegt ie dat ik op die pagina alleen kan komen met een ipad en een t-mobile netwerk.
Maar mn simkaart zegt de hele tijd: geen service, dus vandaar dat ik de ipad registratie niet kan doen. Ik moet de simkaart nog activeren, dus wou ik registreren op de computer, maar ik ben de brief die ik bij de microsim kreeg kwijt. en het registratieformulier wil mijn mobile nummer weten. Dus hoe kom ik daar achter? de microsim is trouwens niet van het ipad pakket. maar die kreeg ik bij een t-mobile winkel. Wil hem dus gebruiken als ipad prepaid internet sim, de microsim is dus nog nergens van. Laatst gewijzigd door borgqueenx; 18-09-10 om 20:24. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Playlists kwijt - liedjes (bestanden) kwijt | volonte | iPhone algemeen | 3 | 07-02-09 18:17 |
telefoonnummer format | iemke | Desktop-applicaties | 0 | 26-01-09 22:45 |
Telefoonnummer in Contacten | Jakiie | iPhone algemeen | 1 | 20-01-09 23:03 |
Mac OS X: Telefoonnummer in iTunes | Kermi | iTunes | 3 | 24-03-08 18:12 |
|
|