Verbruik Ipad zien discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Kun je op de Ipad ergens de verbruiksduur zien net als op de iPhone ? Kan het nergens vinden....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Verbruik Ipad zien
Kun je op de Ipad ergens de verbruiksduur zien net als op de iPhone ?
Kan het nergens vinden. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Totaal datagebruik wel, bedoel je dat?
|
|||
|
|||
Nee, ik heb de Wi-Fi versie . Bedoel echt het aantal uren.
|
|
|||
|
|||
Volgens mij niet nee alleen data verbruik
|
|
|||
|
|||
Uren is toch. Makkelijk?
100% is 10uur...;-) dus als je nog 30% hebt.... |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Is dat zo? Heb het nog nooit echt goed gemeten maar ook bij internet is het vaak 1% per 6 minuten, bij mij iig...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bevalt mij dagelijks prima. Ik schiet nog elke keer in de stress als ik die melding krijg dat ik maar 20% accu heb, vervolgens realiseer ik me dan dat ik nog 2uur heb. Dat redt mijn laptop niet meer.... On topic: de resterende duur is afhankelijk van het toekomstig gebruik, knappe Ipad als hij dat vooraf kan berekenen. |
|
|||
|
|||
Is de app batterylife niet is voor jouw? Zie je precies hoelang je nog muziek kan luisteren, internetten via Wi-Fi ed
|
|
||||
|
||||
Ik heb hier ook al naar gezocht maar het zit er gewoon niet op. Misschien in iOS 4.2? Beta testers?
|
|||
|
|||
nope in 4.2 zit da ook ni, vind ik ook wel jammer :-(
|
||||
|
||||
Wie stuurt er een mailtje naar Apple?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi data verbruik het zelfde als mobiel data verbruik ? | ceesboersen | Wi-Fi | 1 | 25-11-10 00:06 |
iPhone laat mijn verbruik niet zien. | Pl0xs | iPhone algemeen | 0 | 12-10-10 14:22 |
Welke progamma's wil jij zien op de iPad en waarom? | StefV | iPad algemeen | 13 | 10-08-10 22:17 |
Ipad zien liggen in vitrine Nederlandse winkel | RudydG | iPad algemeen | 17 | 10-06-10 10:29 |
3G-verbruik overview | elco | iPhone Apps | 8 | 29-07-09 15:21 |
|
|