Ipad en itunes discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Over 3 weken ben ik in Amerika en koop daar een ipad. Ik vraag me af als ik daar de ipad koppel aan mijn nederlandse ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad en itunes
Over 3 weken ben ik in Amerika en koop daar een ipad. Ik vraag me af als ik daar de ipad koppel aan mijn nederlandse itunes account die op mijn laptop staat of ik vanaf dat moment al direct via de app store nederlandse applicaties kan kopen en downloaden en niet doorschiet naar de amerikaanse store.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
waarom wel niet? die itunes weet niet dat die ipad uit amerika komt hoor...staat ook gewoon nederlands op de ipad
|
|
|||
|
|||
En zo ben ik ook aan mijn ipad gekomen.
Eenmaal geactiveerd in iTunes na unbox , is het meteen in het Nederlands. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik was even bang dat ik hem dan zou aanmelden via de Amerikaanse iTunes. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Synchroniseren iPad met iTunes | Schrickx | iPad algemeen | 2 | 16-02-11 09:27 |
iTunes hangt na connectie iPad met pc op pagina met : Gratis Zoek mijn iPad | pauldk | iPad algemeen | 5 | 02-02-11 17:03 |
Video downloaden via Itunes IPad | a2xnet | iPad algemeen | 3 | 16-09-10 01:48 |
krijg geen itunes frontpage in ipad itunes store meer? | Tiduz | iPad algemeen | 0 | 22-08-10 21:04 |
NL iTunes acoount met US iPAD? | basand | iPad algemeen | 1 | 31-07-10 13:22 |
|
|