iPad screenrecording discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik vroeg me af of het mogelijk is om je screen van je iPad te recorderen. Ik bedoel dus geen printscreen. Maar een echte ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad screenrecording
Hoi,
Ik vroeg me af of het mogelijk is om je screen van je iPad te recorderen. Ik bedoel dus geen printscreen. Maar een echte app waarmee je alles kan opnemen wat je doet. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat zou betekenen dat je dit programma als achtergrond wilt gebruiken....en dat kan (nog) niet op je (niet gejailbreakte) iPad....
|
|
|||
|
|||
Ik kwan toevallig gister, tijdens het bladeren in Cydia, een progje tegen wat dat zou moeten kunnen... Maar daar moet ie dus wel voor ge-jailbreaked zijn...
|
|||
|
|||
Zou je me toch even de naam willen geven van die Cydia app? want het duurt toch niet meer zolang tot de nieuwe jailbreak uitkomt.
|
|
|||
|
|||
Ik zal is even kijken voor je of ik die app nog kan vinden...
|
|
|||
|
|||
Dat ging snel... ScreenRecorder kost wel 1,99 dollar
Er staat ook een demo op, maar ik heb geen van beide zelf geprobeerd dus kan je verder niet vertellen hoe en wat |
|
|||
|
|||
Oké dankjewel dan ga ik die eens proberen als ik m'n iPad eindelijk heb kunnen jailbreaken!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad op HDmonitor - roteren monitor (niet ipad) | Tim_Spr | iPad algemeen | 0 | 30-03-11 18:38 |
Ipad: foto's pc naar ipad lukt niet | Umitah | iPad algemeen | 1 | 15-11-10 08:04 |
iPad 3g 64 gig terug gebracht ivm reboots en iPad 2 gen e | gserban | iPad algemeen | 10 | 14-09-10 09:41 |
Inhoud Ipad overzetten naar een nieuwe iPad | forum.bericht | iTunes | 3 | 03-08-10 16:43 |
|
|