terug van IOS 4.2 beta 3 naar 3.22 (probleem) discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) beste forumlezers, Ik heb een beetje dom gedaan vanadaag. Vandaag heb ik IOS 4.2 beta 3 geinstalleerd gewoon omdat ik nieuwsgierig was en niet kon ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
terug van IOS 4.2 beta 3 naar 3.22 (probleem)
beste forumlezers,
Ik heb een beetje dom gedaan vanadaag. Vandaag heb ik IOS 4.2 beta 3 geinstalleerd gewoon omdat ik nieuwsgierig was en niet kon wachten. Maar omdat ik geen developer ben ging het activeren niet. Was te verwachten dus ik wil terug herstellen naar naar 3.2 maar dowgraden kan ook niet kwam ik achter. Deze melding vond ik op de apple site: Fout 1015: deze fout wordt veroorzaakt bij pogingen tot softwaredowngrades van de iPhone, iPad of iPod touch. Dit kan zich voordoen als u vanaf een ouder ipsw-bestand probeert te herstellen. Downgraden naar een eerdere versie wordt niet ondersteund. Herstel het apparaat met de nieuwste software voor de iPhone, iPad of iPod touch die verkrijgbaar is bij Apple om dit probleem op te lossen. Wat kan ik nu nog doen om mijn ipad weer werkend te krijgen? Ikzelf denk wachten op de officiele 4.2 Ik hoor graag Stefan Na het lezen van een andere topic hier is het probleem opgelost! Mijn dank is groot Laatst gewijzigd door stefonline; 17-10-10 om 23:24. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
In DFU zetten en handmatig firmware 3.2.2 selecteren middels Alt+update
Krijg je tijdens het herstellen een foutmelding dan kick je de iPad uit recovery-mode met het programma RecBoot. |
|
|||
|
|||
Thanks shapezzz ik was er net achter. Mijn avond is weer goed
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 doet het niet meer na update naar iOS 4.1 beta 2 | edgarf28 | iPhone algemeen | 0 | 30-07-10 12:08 |
iPod Touch 2G 2.2.1 naar iOS 4 en terug? | Stijntjhe | iPhone algemeen | 3 | 27-06-10 18:26 |
Van iTunes 9.2 (beta) terug naar iTunes 9.1.1 | MichaelJ | iTunes | 1 | 13-06-10 18:57 |
|
|