Geen iPad 3G ontvangst met KPN sim discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn KPN sim kaartje van de gsm.nl iPhone aanbieding in mijn iPad gestopt. 'NL KPN' verschijnt keurig in beeld, maar geen 3G? Bij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen iPad 3G ontvangst met KPN sim
Ik heb mijn KPN sim kaartje van de gsm.nl iPhone aanbieding in mijn iPad gestopt. 'NL KPN' verschijnt keurig in beeld, maar geen 3G? Bij instellingen heb ik bij APN 'internet' ingevuld. (op dit forum gevonden) Iemand een idee wat ik kan doen, wellicht een instelling op de iPad zelf?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
portalmmm.nl bij apn invullen. Niet meer en niet minder. Dan moet het wel werken
|
|||
|
|||
Dank voor de tip, maar helaas nog geen 3G.
|
|
|||
|
|||
Heb je een gejailbreakte? Daarmee kun je namelijk 3g apart aan en uitzetten, ik heb soms dat 3g niet meteen mee aangaat
|
|
|||
|
|||
Neen, geen jailbreak. Net 2 dagen oud. Zal vandaag nog een paar keer proberen.
|
|
|||
|
|||
Thanks. Na een herstart verscheen het 3G symbool!!!!
|
|
|||
|
|||
Mooi. Genieten maar!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb nu zelf het probleem. Na 4.2.1 heb ik geen 3g meer. Alles al geprobeerd, vliegtuig modus, herstart,reset netwerkinstellingen en een volledige herstel, maar eh, nog steeds geen 3g. Mijn iphone kent geen problemen.
|
|
|||
|
|||
Vervelend. Ik kreeg destijds nog een tip om i.p.v portalmmmm.nl bij apn 'internet' in te vullen?
|
|
|||
|
|||
Ja, checked, geen soelaas
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen GPS ontvangst na Ipad Baseband | kilzone | Unlock | 1 | 07-12-10 00:48 |
KPN Sim in iPad 3G -Gelukt- | PeterDorr | iPad algemeen | 1 | 10-05-10 22:50 |
Ontvangst 3GS met kpn in het buitenland | mvdkloos | KPN | 0 | 06-01-10 20:50 |
Ontvangst problemen met sim lock vrije telefoon | bass | iPhone algemeen | 1 | 27-06-09 12:53 |
|
|