iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   iPad 4.2.1 accuduur (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/78519-ipad-4-2-1-accuduur.html)

raCer- 25-11-10 23:39

iPad 4.2.1 accuduur
 
Hi mede ipad'ers :)

Hoe ervaren jullie iPad duur op iOS 4.2.1? Ik heb gevoel dat hij meer verbruikt dan op iOS 3.2.2

w.d 26-11-10 10:10

Dat zou kunnen kloppen: multitasking! Programma's worden niet automatisch meer afgesloten, maar blijven in een soort sluimertoestand op de achtergrond actief tot je ze handmatig sluit.

aevries 26-11-10 16:56

In een dag 50% accuduur weg omdat ik niets had afgesloten. Moet er echt aan gaan denken:P

Jo... 26-11-10 18:05

Ik heb er ook last van... Batterij gaat echt niet meer zo lang mee als vroeger met iOS 3.2.2 :(. Hopelijk kan Apple hier nog iets aan doen in toekomstige updates.

Markhispania3 26-11-10 18:54

Hier hetzelfe probleem, erg jammer.

Guest-20230203093953 26-11-10 20:01

is het soms mogelijk om de programma's die op de achtergrond in een sluimerstand aanwezig zijn met 1 knop of opdracht te sluiten.
ik vind het veel gedoe om iedere dag 20-30 apps stuk voor stuk aftesluiten (dit nadat mijn kleindochter ermee heeft gespeeld) ??

Fred

Murgen 26-11-10 21:33

Ja, het is zaak apps te sluiten. Vooral de online games als We Farm ... zal ook veel extra data kosten! 2 x home knop indrukken. Dan een willekeurige app indrukken tot er een afsluit icoontje op iedere app verschijnt. Dan stuk voor stuk sluiten! Heel eerlijk vind ik mulktitasking overrated. Alleen handig als je online radio luistert. (joepie, top2000 straks op ipad luisteren!).

Thibault 27-11-10 23:58

Ik merk dat hij minder lang mee gaat, maar het is nog steeds zeer lang.

De apps die je gebruikt hebt en multitasking-enabled zijn, blijven natuurlijk niet altijd in de achtergrond draaien als je ze afsluit. Ik dacht dat ze na 15 min zichzelf afsluiten, maar ze blijven in de multitasking-bar staan tot je ze handmatig eruit verwijderd.

hummel 28-11-10 05:30

Ik hoop dat er via Cydia een app komt dat je apps kunt uitsluiten, uit het multitasken

my00 30-11-10 10:58

Wat ik idd niet begrijp is dat men geen max. op de multitasking apps heeft gezet.
Als er 10 openstaan zou toch echt voor 99% van de gebruikers genoeg zijn.
Indien je een 3GS hebt, kun je op een gegeven moment niet langer bellen dan 4 á 5 minuten omdat er te veel apps open staan. Oplossing is deze dan te sluiten.
Had eigenlijk wel verwacht dat dit opgelost zou worden met 4.2.1.

raCer- 30-11-10 11:07

Inmiddels ben ik weer teruggestapt naar 3.2.2. Dan maar ff geen multitask. accuduur was wel acceptable. Alleen connection kit voor sd kaart werkt niet.

Peter_1 30-11-10 16:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door raCer- (Bericht 608233)
Inmiddels ben ik weer teruggestapt naar 3.2.2. Dan maar ff geen multitask. accuduur was wel acceptable. Alleen connection kit voor sd kaart werkt niet.

Bij mij werkt de CCK met een sd-kaartje prima onder 4.2.1.

raCer- 30-11-10 21:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peter_1 (Bericht 608467)
Bij mij werkt de CCK met een sd-kaartje prima onder 4.2.1.

Heb jij originele cck van Apple of zo'n 2 in 1 kit? Bij mij geeft al een melding bij het insteken van die kit al

iScorpio 30-11-10 21:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jo... (Bericht 605929)
Ik heb er ook last van... Batterij gaat echt niet meer zo lang mee als vroeger met iOS 3.2.2 :(. Hopelijk kan Apple hier nog iets aan doen in toekomstige updates.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Markhispania3 (Bericht 605947)
Hier hetzelfe probleem, erg jammer.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred s (Bericht 605975)
is het soms mogelijk om de programma's die op de achtergrond in een sluimerstand aanwezig zijn met 1 knop of opdracht te sluiten.
ik vind het veel gedoe om iedere dag 20-30 apps stuk voor stuk aftesluiten (dit nadat mijn kleindochter ermee heeft gespeeld) ??

Fred

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hummel (Bericht 606487)
Ik hoop dat er via Cydia een app komt dat je apps kunt uitsluiten, uit het multitasken

Volgens jullie gegevens hebben jullie nog geen iPhone. Graag jullie gegevens hier aanpassen ;)

Bram was al in gebruik 01-12-10 19:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door raCer- (Bericht 608233)
Inmiddels ben ik weer teruggestapt naar 3.2.2. Dan maar ff geen multitask. accuduur was wel acceptable. Alleen connection kit voor sd kaart werkt niet.

Ik zit zelf nu ook op 3.2.2 met proswitcher (jailbreak). Gaat pas multitasken bij een progamma als je de homeknop in gedrukt houdt. Werkt 10 x beter en veel strakker vormgegeven. Het enige wat ik nu wel mis zijn de folders.

Markhispania3 01-12-10 19:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 608705)
Volgens jullie gegevens hebben jullie nog geen iPhone. Graag jullie gegevens hier aanpassen ;)

iPad sectie ;), een iPhone heb ik nog steeds niet.

macleentje 02-12-10 22:50

Bij mij loopt de accu wel iets sneller leeg ja, ipv 6 doet hij nu 5 minuutjes om 1% te zakken...jammer maar zal iid wel door het multitasken komen, ik probeer wel regelmatig eea te sluiten maar het is nogal omslachtig, ik zou het ook niet erg vinden als er een max. aantal Apps open kunnen. 5 of zo....

shapezzz 02-12-10 23:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door macleentje (Bericht 609916)
Bij mij loopt de accu wel iets sneller leeg ja, ipv 6 doet hij nu 5 minuutjes om 1% te zakken...jammer maar zal iid wel door het multitasken komen, ik probeer wel regelmatig eea te sluiten maar het is nogal omslachtig, ik zou het ook niet erg vinden als er een max. aantal Apps open kunnen. 5 of zo....

Ik sluit alle apps altijd direct af na gebruik en laat niets in de multitaskbar staan en ook bij mij gaat de batterij een stuk minder lang mee sinds 4.2.1.
Dit lijkt me ook logischerwijs te kloppen gezien de nieuwe functies in het iOS en ik heb er zelf nog weinig problemen door ondervonden, heb altijd nog wel wat accuspanning over als het echt nodig is bij wijze van :)

raCer- 03-12-10 16:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bram was al in gebruik (Bericht 609266)
Ik zit zelf nu ook op 3.2.2 met proswitcher (jailbreak). Gaat pas multitasken bij een progamma als je de homeknop in gedrukt houdt. Werkt 10 x beter en veel strakker vormgegeven. Het enige wat ik nu wel mis zijn de folders.

Met Categories kan je folders maken. althans dit had toen gebruik in mijn iphone :p Maar die proswitcher ziet wel grappig uit.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:12.