iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   Probleem met tweede iTunes-account (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/79090-probleem-tweede-itunes-account.html)

gvanrijn 02-12-10 14:32

Probleem met tweede iTunes-account
 
In april heb ik mijn iPad uit de US laten overkomen en heb toen noodgedwongen gebruik moeten maken van een ander iTunes-account.
Ondertussen gebruik ik na de lancering in NL mijn normale iTunes-account.
Nu worden apps vaak geupdate. Dat betekent dat ik even moet switchen tussen de beide accounts.
Tot op heden was dat geen probleem, maar sinds dit weeknd loop ik tegen het volgende aan: Ik maak gebruik van de vanity Fair app. Deze is toe aan een update.
Als ik nu naar de US-store ga krijg ik de melding dat er geen verbinding is, terwijl hij in een vorig pushbericht meldt dat er leeftijdgebonden content in de App kan zitten.
De optie om de App eraf te gooien en via NL opnieuw op te halen wil ik nog niet inzetten, want ik heb al aardig wat tijdschriften gekocht die ik op deze manier niet meer kan benaderen.
Iemand tegen hetzelfde probleem aangelopen en is er een oplossing?

Groet, Gerard

eugje 03-12-10 01:43

als je een tweede itunes account hebt op een andere pc moet hij die ene apps updaten. Het is hetzelfde als twee iphones die gebruikmaken van 1 pc met itunes erop. Dan update hij die apps wel alleen moet je eerst uiloggen op met je account op je ipad en ook op itunes. Vervolgens log je in met je amerikaanse account op je ipad en ook op je itunesprogramma.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:26.