//

Probleem met tweede iTunes-account

Probleem met tweede iTunes-account discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) In april heb ik mijn iPad uit de US laten overkomen en heb toen noodgedwongen gebruik moeten maken van een ander iTunes-account. Ondertussen gebruik ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02-12-10, 14:32
gvanrijn gvanrijn is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 14
Standaard Probleem met tweede iTunes-account

In april heb ik mijn iPad uit de US laten overkomen en heb toen noodgedwongen gebruik moeten maken van een ander iTunes-account.
Ondertussen gebruik ik na de lancering in NL mijn normale iTunes-account.
Nu worden apps vaak geupdate. Dat betekent dat ik even moet switchen tussen de beide accounts.
Tot op heden was dat geen probleem, maar sinds dit weeknd loop ik tegen het volgende aan: Ik maak gebruik van de vanity Fair app. Deze is toe aan een update.
Als ik nu naar de US-store ga krijg ik de melding dat er geen verbinding is, terwijl hij in een vorig pushbericht meldt dat er leeftijdgebonden content in de App kan zitten.
De optie om de App eraf te gooien en via NL opnieuw op te halen wil ik nog niet inzetten, want ik heb al aardig wat tijdschriften gekocht die ik op deze manier niet meer kan benaderen.
Iemand tegen hetzelfde probleem aangelopen en is er een oplossing?

Groet, Gerard
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-12-10, 01:43
eugje eugje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 80
Standaard

als je een tweede itunes account hebt op een andere pc moet hij die ene apps updaten. Het is hetzelfde als twee iphones die gebruikmaken van 1 pc met itunes erop. Dan update hij die apps wel alleen moet je eerst uiloggen op met je account op je ipad en ook op itunes. Vervolgens log je in met je amerikaanse account op je ipad en ook op je itunesprogramma.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
apps updaten en probleem met ander account Sorky71 iPhone Apps 15 24-04-16 14:46
Account probleem met VISA JaccoF iPhone algemeen 0 09-03-11 20:25
Probleem met video's in spelletjes na tweede keer opstarten. Hionimi iPad algemeen 1 19-11-10 13:23
Windows: Account iTunes Probleem Jency iTunes 0 23-06-10 14:17
Probleem met App store account. naldje iTunes 3 11-08-09 22:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:16.