Probleem met video's in spelletjes na tweede keer opstarten. discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, ik heb blijkbaar een probleem met video's in spelletjes op mijn iPad, en probeer er achter te komen hoe dat kan en of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probleem met video's in spelletjes na tweede keer opstarten.
Hallo allemaal, ik heb blijkbaar een probleem met video's in spelletjes op mijn iPad, en probeer er achter te komen hoe dat kan en of het een bekend probleem is. Ik quote even wat ik heb geschreven op de Apple Support forums (Nog geen antwoord daar gekregen.), hoop het echter later te vertalen naar het Nederlands indien nodig:
Citaat:
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Sorry allemaal, het lijkt opgelost, heb even met Apple aan de telefoon gehangen en het lijkt erop dat het geheugen, bij deze spellen, nog wel eens vol kan lopen en dus de video's niet kan afspelen, echter na het gebruik van Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw In > Herstel Alle Instellingen lijkt het probleem voorlopig opgelost.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
probleem met Batterij opladen eerste keer | bern01 | iPhone algemeen | 3 | 10-12-10 19:23 |
iPhone 3G: Moet iedere keer na opstarten unlock PINcode ingeven | thefreeze | Unlock | 3 | 05-12-10 23:11 |
Probleem met tweede iTunes-account | gvanrijn | iPad algemeen | 1 | 03-12-10 02:43 |
MPMoviePlayerController zwart scherm bij tweede keer? | ulquiorra | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 05-06-09 13:38 |
AnySim doet het niet voor tweede keer op 1.1.2 | Busta227 | Unlock [archief] | 4 | 06-01-08 16:33 |
|
|