Account iTunes Probleem discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik wil een iTunes account maken, maar wanneer ik het nummer van mijn VISA kaart heb ingevoerd en daarnaast ook die CVC-code, komt er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Account iTunes Probleem
Hallo
Ik wil een iTunes account maken, maar wanneer ik het nummer van mijn VISA kaart heb ingevoerd en daarnaast ook die CVC-code, komt er een melding dat de beveiligingscode (dus CVC-code wss) niet klopt. Ik heb al van alles geprobeerd .. ik weet zeker dat het de juiste CVC-code is (net zoals wordt aangegeven bij 'wat is dit'. Toch lukt het maar niet .. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na KPNmail account en Hotmail account nu ook UPC mail account instellen op iPhone | Araucaria | iPhone algemeen | 1 | 25-03-11 09:41 |
Probleem met tweede iTunes-account | gvanrijn | iPad algemeen | 1 | 03-12-10 02:43 |
Mac OS X: iTunes account (hotmail) omzetten naar mobileme account | MichaelJ | iTunes | 0 | 28-07-10 14:08 |
gratis iTunes-nummers om een itunes account aan te maken | koi | Archief | 2 | 30-11-08 16:16 |
I-tunes account probleem | frisonelis | Archief | 7 | 22-09-08 15:56 |
|
|