//

Account probleem met VISA

Account probleem met VISA discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb sinds kort een iPhone overgekocht, hiervoor had ik een iPod Touch. Nu wil ik Whatsapp kopen voor m'n iPhone (in Appstore ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-03-11, 21:25
JaccoF JaccoF is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 1
Standaard Account probleem met VISA

Hallo allemaal,

Ik heb sinds kort een iPhone overgekocht, hiervoor had ik een iPod Touch.
Nu wil ik Whatsapp kopen voor m'n iPhone (in Appstore 0.79 euro) en daarvoor heb ik een account nodig.
Een account had ik al uiteraard, maar die pakt ie niet meer sinds de VISA kaart gehackt was en dus later geblokkeerd.
Nu heeft mijn vader een nieuwe, wil ik dit wijzigen (wat Apple overigens zelf vraagt mij te doen) en is mijn betaalmethode telkens weer afgewezen.
Ik krijg de error: Uw creditcard werd geweigerd. Voer geldige creditcardinformatie in.
Ik heb het correcte kaartnummer en de CVC-code, tevens kloppen alle gegevens, want m'n vader stond erbij.
Tevens is de kaart helemaal nieuw en kan dus niet geblokkeerd zijn.
Wat dan weer wel raar is, is dat het oude account nog gewoon werkt op mijn iPod Touch met de oude kaart die geblokkeerd is. (geen aankopen maar wel gratis Apps)
Nu wil ik vragen, want ik moet een account hebben die werkt voor m'n iPhone, of iemand hier ervaring mee heeft en weet hoe het wél moet?
Want ik kom niet verder bij de VISA kaart, hij blijft hem weigeren.
Ik heb tevens gekeken voor een iTunes card, maar daar moet je weer een account bij hebben, kan je met een itunescard registreren zonder VISA kaart of dergelijke te gebruiken?
Ik heb nu een account van een vriend gebruikt om gratis apps te kunnen downloaden*

Laatst gewijzigd door JaccoF; 09-03-11 om 21:29.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: wat is het veiligste voor je mastercard of visa account ? Stevenoelbrandt iTunes 0 13-03-11 11:23
Probleem met tweede iTunes-account gvanrijn iPad algemeen 1 03-12-10 02:43
Account maken, geen visa _.Linn._ Archief 2 15-09-09 23:00
Probleem met App store account. naldje iTunes 3 11-08-09 23:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:39.