Iphone scherm blijft zwart Dood? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi allemaal. Ik plaats nu zelf maar eens een topic, omdat ik niets kan vinden wat mijn probleem 100% veregenwoordigt. Ik heb via internet een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Iphone scherm blijft zwart Dood?
Hi allemaal.
Ik plaats nu zelf maar eens een topic, omdat ik niets kan vinden wat mijn probleem 100% veregenwoordigt. Ik heb via internet een defecte Iphone 3G gekocht met error 1603. Ik had dit via DFU modus en Itunes binnen een half uur opgelost. toen simkaartje erin gedaan, toen hing de Iphone, daarna 2 dagen zwart beeld geen reactie. Op een gegeven moment (klinkt raar) heel hard in de sim opening geblazen en toen kreeg ik weer een batterij icoon, toestel op laten laden, simlock vrij gemaakt met de (nieuwe) T-mobile methode en toen ben ik met Greenpios0n aan de gang gegaan, het programma hing tijdens het updaten, phone weer 2 dagen geen beeld. Toen weer aangeprikt aan de (windows) pc, de sleep/home button truc uitgevoerd, Itunes herkende de phone weer, tijdens update wit scherm en sindsdien is/lijkt hij helemaal dood. een paar dagen uitlaten en dan op netspanning werkt niet (blazen in de simopening ook niet ). Ik ben nu even ten einde raad. Iemand een (goed) advies? (dus niet weer het sleep/home buttons verhaal). Ik heb me al gek gelezen op het internet en volgens mij alles al geprobeerd. Als het de batterij is/kanzijn, laat ik er morgen nog een nieuwe inzetten, maar ik heb het gevoel dat het wat andrs is. Help!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je je iPhone al gereset?
|
|
||||
|
||||
Dat doe je met de sleep/wake en home button tegelijk ingedrukt houden toch? Hoe lang moet ik dat volhouden? (heb dit als eens 5 minuten gedaan zonder resultaat)
Laatst gewijzigd door P1Nh00fD; 10-03-11 om 15:03. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone scherm blijft zwart na open schroeven. | ainiw | iPhone algemeen | 4 | 20-03-11 19:16 |
scherm blijft zwart iphone4 | Hipoliet | iPhone algemeen | 3 | 09-12-10 18:32 |
bij bellen scherm zwart, blijft zwart als ik klaar ben, wat is er mis? | superzemie | iPhone algemeen | 1 | 25-10-10 13:04 |
Scherm iPhone blijft zwart. | Juana | Archief | 13 | 18-04-10 22:24 |
Scherm blijft zwart bij oproep. | thewouter | iPhone algemeen | 7 | 09-11-09 00:43 |
|
|