//

Iphone scherm blijft zwart Dood?

Iphone scherm blijft zwart Dood? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi allemaal. Ik plaats nu zelf maar eens een topic, omdat ik niets kan vinden wat mijn probleem 100% veregenwoordigt. Ik heb via internet een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-03-11, 19:13
P1Nh00fD's schermafbeelding
P1Nh00fD P1Nh00fD is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Amsterdam
Berichten: 17
Standaard Iphone scherm blijft zwart Dood?

Hi allemaal.

Ik plaats nu zelf maar eens een topic, omdat ik niets kan vinden wat mijn probleem 100% veregenwoordigt.

Ik heb via internet een defecte Iphone 3G gekocht met error 1603. Ik had dit via DFU modus en Itunes binnen een half uur opgelost. toen simkaartje erin gedaan, toen hing de Iphone, daarna 2 dagen zwart beeld geen reactie. Op een gegeven moment (klinkt raar) heel hard in de sim opening geblazen en toen kreeg ik weer een batterij icoon, toestel op laten laden, simlock vrij gemaakt met de (nieuwe) T-mobile methode en toen ben ik met Greenpios0n aan de gang gegaan, het programma hing tijdens het updaten, phone weer 2 dagen geen beeld. Toen weer aangeprikt aan de (windows) pc, de sleep/home button truc uitgevoerd, Itunes herkende de phone weer, tijdens update wit scherm en sindsdien is/lijkt hij helemaal dood. een paar dagen uitlaten en dan op netspanning werkt niet (blazen in de simopening ook niet ). Ik ben nu even ten einde raad. Iemand een (goed) advies? (dus niet weer het sleep/home buttons verhaal). Ik heb me al gek gelezen op het internet en volgens mij alles al geprobeerd. Als het de batterij is/kanzijn, laat ik er morgen nog een nieuwe inzetten, maar ik heb het gevoel dat het wat andrs is. Help!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-03-11, 19:34
020's schermafbeelding
020 020 is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Almere
Berichten: 264
Standaard

Heb je je iPhone al gereset?
  #3  
Oud 09-03-11, 20:01
P1Nh00fD's schermafbeelding
P1Nh00fD P1Nh00fD is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Amsterdam
Berichten: 17
Standaard

Dat doe je met de sleep/wake en home button tegelijk ingedrukt houden toch? Hoe lang moet ik dat volhouden? (heb dit als eens 5 minuten gedaan zonder resultaat)

Laatst gewijzigd door P1Nh00fD; 10-03-11 om 14:03.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone scherm blijft zwart na open schroeven. ainiw iPhone algemeen 4 20-03-11 18:16
scherm blijft zwart iphone4 Hipoliet iPhone algemeen 3 09-12-10 17:32
bij bellen scherm zwart, blijft zwart als ik klaar ben, wat is er mis? superzemie iPhone algemeen 1 25-10-10 12:04
Scherm iPhone blijft zwart. Juana Archief 13 18-04-10 21:24
Scherm blijft zwart bij oproep. thewouter iPhone algemeen 7 08-11-09 23:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:20.