Netflix & iPad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een vraagje over Netflix... Op dit moment heb ik een abbo op een VPN server in Amerika en wil ook graag een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Netflix & iPad
Hallo,
Ik heb een vraagje over Netflix... Op dit moment heb ik een abbo op een VPN server in Amerika en wil ook graag een abbo afsluiten bij Netflix, maar omdat je daar een Amerikaans adres in moet geven en je eigen creditcard gegevens lijkt me dat niet heel fijn. Heeft iemand dit al wel gedaan? En wat voor adres heb je gebruikt? Gr.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Willekeurig USA adres (via google) en betalen via paypal.
Ik deed het ook zo, werkt perfect. |
|
|||
|
|||
Met PayPal? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan?
|
|
||||
|
||||
Ik bekijk het vanavond even. Weet niet juist meer hoe de betaling ging, maar ik dacht paypal (samen met mijn vpn). zit nu op het werk en netflix is geblokkeerd hier ...
Maar ik gebruk het al een tijdje niet meer (tot atv2 vpn aankan tenminste ... ) Laatst gewijzigd door Bomans; 09-12-10 om 11:17. |
|
|||
|
|||
Oké dankje!
Ik wil het idd straks ook graag op me Atv2 gebruiken, maar op de iPad is ook leuk |
|
|||
|
|||
hallo,
ik wil ook graag netflix gebruiken op me ipad maar als ik paypall wil kiezen moet dat een usa account zijn. hoe hebben jullie dat voor elkaar gekregen? |
|
||||
|
||||
Creditcard gebruiken voor de betaling of een Amerikaans PayPal account.
Als VPN kan ik BlackVPN.com aanraden, goede prijs voor kwaliteit/service |
|
|||
|
|||
hoe kan je je bankrekening koppelen aan een us paypall dan?
Laatst gewijzigd door symen89; 01-01-11 om 20:20. |
|
|||
|
|||
Ik heb mijn Netflix abbo onlangs opgezegd. Het aanbod viel mij erg tegen. Veel oude meuk. Nieuwe films alleen via hun DVD-service beschikbaar.
Maar om je te helpen: je kunt bij verschillende sites van die prepaid Netflix kaartjes kopen. Dan betaal je gewoon via iDeal en kun je toch kijken. Gewoon ff Googlen. |
|
|||
|
|||
Ik had al zon kaartje gekocht maar dan heb je alsnog ee CC nodig.ben ik nou zo dom of doe ik echt iets fout:S
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Netflix naar Nederland ! Apple TV comes of age | BertvanHorck | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 8 | 15-08-14 16:03 |
Apple TV & Netflix | martijnvw82 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 35 | 27-02-12 18:33 |
Alle iDevices: Spirit jailbreak voor iPad, iPhone & iPod - Verzameltopic & ervaringen | WDS001 | Jailbreak | 1042 | 12-05-11 00:22 |
|
|