Tip: Ziggo live streams bekijken discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nu de VLC gedownload, maar hij blijft maar zoeken naar mijn computer. Heb op de computer ook vlc staan. Werkt dit nog wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb nu de VLC gedownload, maar hij blijft maar zoeken naar mijn computer. Heb op de computer ook vlc staan.
Werkt dit nog wel of vergeet ik nog iets? Je kan kiezen voor help via mail, maar die mail heb ik na 3 dagen nog niet. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
heb je soms "VLC streamer" gedownload?
Het programma wat hier besproken is (VLC) staat inmiddels niet meer in de app store dus daar kun je zonder jailbreak niet meer aankomen ben ik bang |
|
|||
|
|||
ja die heb ik. zie nu dat je met die app alleen video's van je pc kan streamen naar ipad.
|
|
|||
|
|||
Super, hier was ik naar op zoek!
Zijn er meer streams bekent? Bijvoorbeeld RTL 4 en 7? of werken die op een andere manier?
Ik heb eerst met Moss geprobeerd. Dit werkte maar het beeld was niet echt super. Tot ik mij realiseerde dat ik VLC ooit geinstalleerd had. Via iTunes uiteindelijk weer teruggezet op iPad en iPhone en het werkt super! Nu maar wachten tot Ziggo met een officiele app komt net als in Belgie. Technisch is het dus een fluitje van een cent maar het zal toch wel weer om de centen gaan denk ik. Laatst gewijzigd door Johan61; 19-01-11 om 09:22. |
|
|||
|
|||
Liggen die Ziggo streams eruit ?
|
|
|||
|
|||
De streams liggen er niet uit. Wel krijg ik sinds 2 dagen (na installatie en jailbreak 4.2) in Safari steeds de melding 'pagina openen niet mogelijk, ongeldig adres. Iemand een idee?
|
|
|||
|
|||
En plots doet ie het weer goed. Bedankt voor alle reacties.
|
|
|||
|
|||
Als ik op een stream van ziggo klik opent vlc media player wel maar verders gebeurt er nix.
Zie wel de speler maar er is geen programma geladen , kan dan alleen op Done klikken. Iemand een idee? |
|
|||
|
|||
je kan de stream alleen openen wanneer je je iPad verticaal houdt en na openen van de stream omkantelt naar horizontaal. De stream horizontaal openen lukt niet. I s een rare bug en al eerder beschreven.
|
|
|||
|
|||
uhmm....ik krijg weer onbekend adres....jullie ook?
|
|
|||
|
|||
Dus je moet ziggo tv+internet hebben? En dan kun je dus alleen via Wi-Fi van ziggo kijken?
|
|
||||
|
||||
Dat is bij mij dus ook al heel lang zo, ik kan niks meer live kijken. Iemand enig idee hoe dat komt?
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nou hij werkt nu...je moet gewoon ziggo internet plus tv hebben. Dan kun je die stream openen op je eigen Wi-Fi netwerk.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
VLC speler op je iphone hebben staan. dan gewoon op die links klikken in vorige pagina. dan opent VLC player vanzelf en begint hij met afspelen(wat trouwens niet soepel gaat....integendeel)
Maar je moet dus wel internet en TV allebei van ziggo hebben. heb je dat niet dan werkt het niet. als je dit wel hebt, veel kijkplezier. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Heb je wel de nieuwste versie van vlc? Heb je al andere programmas gwprobeerd met dezelfde streamlinks?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
De VLC versie maakt niet uit. Zie post: http://forum.iculture.nl/f90/ipad/f9...p-to-date.html Laatst gewijzigd door MauroDG; 21-03-11 om 21:15. Reden: Link naar post toegevoegd. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
TIP: live Ziggo streams kijken op iPad! -UP-TO-DATE- | MauroDG | iPad algemeen | 100 | 04-01-12 20:48 |
Muziek: Digitally Imported streams (DI.fm) | maartenotto | Muziek, foto & video | 2 | 05-01-09 22:59 |
Tip: Reviews uit andere stores bekijken | nkooiker | Ontwikkelen voor iOS | 0 | 22-09-08 18:58 |
|
|