stylus discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goede middag, ik heb notes plus gekocht en wil deze gaan gebruiken voor al mijn aantekeningen etc. Nu heb ik een aantal commentaren gelezen over ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
stylus
Goede middag,
ik heb notes plus gekocht en wil deze gaan gebruiken voor al mijn aantekeningen etc. Nu heb ik een aantal commentaren gelezen over het gebruik van styli, maar in geen enkel commentaar wordt specifiek iets gezegd over het schrijven met een stylus. Heeft iemand hier ervaring mee en zo ja welke stylus gebruik je? Hartelijk dank
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik de pogo sketch in combinatie met penultimate. Het is even wennen, maar het schrijft verder perfect
|
|
|||
|
|||
Eerder topic over schrijven met stylus: http://forum.iculture.nl/f90/ipad/f9...ad-stylus.html
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad stylus | scubaman | iPad algemeen | 8 | 04-01-11 16:15 |
Griffin Stylus | Westwood | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 05-12-10 22:21 |
Ipad Stylus | neoc5565 | iPad algemeen | 9 | 15-10-10 00:46 |
SketchBook Stylus pen - HELP HELP | dr_dree | iPhone accessoires en onderdelen | 5 | 12-01-10 15:01 |
|
|