Zoeken in webpagina? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, ik ben nieuw hier en sinds twee weken in het bezit van een iPad én een iPhone 4. Prachtig speelgoed! Waarschijnlijk stel ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Hallo allemaal, ik ben nieuw hier en sinds twee weken in het bezit van een iPad én een iPhone 4. Prachtig speelgoed!
![]() Waarschijnlijk stel ik nu een hele domme newbie vraag maar hoe kun je met Safari IN een website of pagina zoeken? Bijvoorbeeld naar een bepaald woord. |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Moet je wel iOS 4.2 hebben;
typ je zoekwoord in het google balkje.... dan zie je ONDERAAN (in de dropdown) in grijsbalkje "Op deze pagina (** gevonden)" Daar klik je met je vinger op. Dan gaat hij naar de eerste - nu komt er een menu onderin je scherm; kun je zoeken naar de volgende (van hetzelfde) OF een nieuwe zoekopdracht ingeven. |
|
|||
|
|||
![]() Dankje Sleltur!
Beetje omslachtig maar het werkt idd wel! Moet even wennen na jaaaaren Firefox. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() KTMax - je zit natuurlijk niet compleet gebonden aan Safari.... ik ben zelf nogal een fan van Atomic Browser...
Enige nadeel; links in emails etc openen ALTIJD in Safari.... dat mag je, van Apple, nog niet aanpassen. |
|
|||
|
|||
![]() Je kunt ook de app Find on this page gebruiken. Ookomslachtig, maar het werkt wel.
|
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
NSURLConnection webpagina uitlezen | bluecola | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 02-05-11 15:07 |
Handige tip: zoeken in webpagina (alle firmwares) | S¡mon | iPhone algemeen | 13 | 13-08-09 10:30 |
Webpagina T-mobile | Earlon | iPhone Apps | 4 | 12-02-09 13:06 |
afbeeldingen op webpagina's soms onzichtbaar | Kadett B | iPhone algemeen | 2 | 12-01-09 08:27 |
|
|