Usb stick gebruiken op ipad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wanneer ik een usb stick aansluit op mijn ipad krijg ik iedere keer de melding dat hij teveel stroom gebruikt. Hoe los ik dit op?....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Usb stick gebruiken op ipad
Wanneer ik een usb stick aansluit op mijn ipad krijg ik iedere keer de melding dat hij teveel stroom gebruikt. Hoe los ik dit op?.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hoe sluit U dan een USB-stick aan? Volgens mij is er één usb cq poweraansluiting op de iPad en daar past volgens mij geen usb-stick in.
|
|
|||
|
|||
Wel, sinds de software update naar versie 4.2.1 hebben de Apple mensen gedacht dat het leuk zou zijn om het vermogen van de USB poort 'via de CCK kit natuurlijk) van 100mA naar 20mA te brengen... Gedaan dus met bvb. een USB key, fototoestel of kaartlezer aan te sluiten! Als fotograaf is dit voor mij een dooddoener!
|
|
|||
|
|||
Usb stick 8gb,Canon 40D. Geen probleem met de CCK.
Mijn compact flash lees ik uit met kaartlezer ook geen probleem. Versie 4.2.1 |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Het is heel simpel
Gebruik gewoon een USB hub. Welke gewoon met externe stroom gevoedt wordt ;-) Frits Laatst gewijzigd door FritsBee; 21-02-11 om 14:54. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
usb stick | Marianneveer | iPad algemeen | 0 | 20-03-11 18:09 |
Usb stick vraagt teveel stroom | ImprezaRH | iPad algemeen | 3 | 31-01-11 08:28 |
usb stick aansluiten op ipad | Merlin | iPad algemeen | 2 | 15-06-10 18:52 |
Usb-stick | cerikx | Archief | 1 | 18-04-10 22:30 |
T-mobile Abbonement + umts usb stick | Newjersey | Odido (T-Mobile) | 2 | 24-10-09 17:45 |
|
|