//

mijn ipad, is geloof ik gestorven

mijn ipad, is geloof ik gestorven discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Het beeld is doorzichtig grijs als ik m aanzet. Wifi doet t, zoekfunctie doet het. Alleen je kunt dus niks uitvoeren via touch screen. Heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-02-11, 23:22
gregre gregre is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: x
Berichten: 118
Standaard mijn ipad, is geloof ik gestorven

  1. Het beeld is doorzichtig grijs als ik m aanzet. Wi-Fi doet t, zoekfunctie doet het. Alleen je kunt dus niks uitvoeren via touch screen. Heb andere threads gelezen en niemand wist antwoord op vergelijkbare problemen met ipod of iphone. Niemand kreeg n oplossing aangeboden door de gebruikers van dit forum. Dood? Probeer mijn geluk uit, misschien iemand hier die dito ook heeft gehad. Zo raar, alles doet t, maar je kunt niet door dat grijze scherm de touch screen weer activeren.
Wie helpt of is dit gewoon t einde (na 9 maanden)?

Laatst gewijzigd door gregre; 22-02-11 om 23:42.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-02-11, 23:29
Pl0xs's schermafbeelding
Pl0xs Pl0xs is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 621
Standaard

Heb je hem al geprobeerd te restoren?
  #3  
Oud 22-02-11, 23:41
gregre gregre is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: x
Berichten: 118
Standaard

ik weet niet wat dat is. aan uit zetten: 100x gedaan. de functies bij instelling: alles gedaan, wat is restoren, sorry ik ben n digibeet
  #4  
Oud 22-02-11, 23:45
Lodewijk69's schermafbeelding
Lodewijk69 Lodewijk69 is offline
• iOS 7.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Ergens bij Utrecht..
Berichten: 111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gregre Bekijk bericht
ik weet niet wat dat is. aan uit zetten: 100x gedaan. de functies bij instelling: alles gedaan, wat is restoren, sorry ik ben n digibeet
Hij bedoeld herstellen via iTunes..
__________________
iPad 16 GB Wi-Fi
  #5  
Oud 23-02-11, 09:06
BarB BarB is offline
 
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 23
Standaard

Je geeft aan na 9 maanden! Je hebt volgens mij nog garantie, als je er niet uitkomt zou ik gewoon langs een Apple store gaan en wat ondersteuning vragen.
  #6  
Oud 23-02-11, 09:27
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

In de wiki is genoeg uitleg hoe je moet restoren. Dit is een oplossing die je zeker eens kan proberen. Je verliest er niets mee. Behalve je data ( neem eerst backup).
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
  #7  
Oud 23-02-11, 22:42
gregre gregre is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: x
Berichten: 118
Standaard

PLOxs, colliehome, jullie hadden gelijk. ik ben r uit. Mijn ipad functioneert weer.
Ik gebruik mijn IPAD voor mijn studie. Had al mijn studieboeken gekopieerd, gescanned en in Iannotate gezet. Kopieren heeft dagen geduurd, scannen heeft dagen geduurd en het in Iannotate zetten was knutselwerk. Zo omslagtig. Iannotate is iets leegs geworden als ik erop druk komt er niks uit. Mijn studieboeken zijn allemaal weg. Had helaas de kopieen al weggegooid. Geen back up gemaakt simpelweg omdat ik zo moe was van die rotklus, is er bij ingeschoten. Ik stop er vanavond mee, te veel stress. Ik moet dus weer een nwe Iannotate kopen om inhoud te krijgen denk ik. Nu heb ik alleen t icoontje van Iannotate op het scherm van Instellingen staan, verder is hij leeg. Andere wijze les, is dat je nooit een IPAD moet kopen bij een dealer want als r iets stuk is, kun je daar niet terecht. Altijd dus de applestore gebruiken. Weet ik dat ook weer. Zie alleen verschrikkelijk op tegen het weer kopieren van 12 boeken, het scannen. Heeft mij echt dagen gekost. Dit moeten studenten weten. Dan ding kan dus zomaar -binnen garantie termijn- op hol slaan en weg je boeken. Ook is t zo dat t scherm heel snel zwart wordt > hij gaat dan op uit of zo. Vroeger kon je hem gewoon aanlaten, nu dus niet. Moest alle Wi-Fi wachtwoorden vandaag ook zoeken, want al je instellingen zijn weg. Man man, even adem happen
  #8  
Oud 23-02-11, 22:46
gregre gregre is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: x
Berichten: 118
Standaard

ben ook mn simpincode kwijt, t scherm roteert, wow ik ga de komende dagen dus bivakkeren op dit forum om weer te zien hoe t ook weer moest. kan echt wel janken om mijn boeken, daar gaat mn vakantie
  #9  
Oud 23-02-11, 23:12
BarB BarB is offline
 
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 23
Standaard

12 boeken scannen, naar ik neem aan pdf, en dan niet op een opslagmedium backuppen?

Denk dat je hier een harde les hebt geleerd. Ga naar de winkel een koop een externe harde schijf en maak backups. Niet alleen Ipads kunnen crashen nl.

Ook ik spreek uit ervaring, al had ik meerdendeel van mijn bestanden op DVD gebrand, dus schade was maar een foto of 50.
  #10  
Oud 23-02-11, 23:26
hummel hummel is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 217
Standaard

boeken scannen ?
wtf die bladzijden inscannen ofwa?
  #11  
Oud 23-02-11, 23:42
gregre gregre is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: x
Berichten: 118
Standaard

Als je 3 dagen hebt lopen kopieren en tegen die ellendige flitslamp vh kopieermonster hebt moeten aankijken, dan ben je volslagen depressief, afgestompt, brain damage. Dan AL DIE gekopieerde paginas nog scannen, dat kopieerapparaat wil maar 30 pagina’s per keer en je moet trucks verzinnen om toch > 100 pagina’s in 1 document te krijgen. Kopieerapparaat jamt ook voortdurend (te dun grams papier) nog omdat die papieren pagina’s blijven kleven. Back up kun je dr echt niet meer uitpersen, tis gewoon op, zo n kopieerapparaat heeft ook zo n warme straling. Je haat t, je haat jezelf, en dan nog t gevecht om t op Iannotate te krijgen. Weet je, hoeft voor mij niet meer. Ik pak gewoon mijn boeken weer op, de les was iets te hard (voor ieder hier, toch bedankt voor m weer aan de praat krijgen)

wil nu alleen nog maar veel ibuprofen
  #12  
Oud 23-02-11, 23:43
iCe-CReaM iCe-CReaM is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 11
Standaard

Misschien heb je er iets aan, en misschien ook niet. Maar ik heb drie studieboeken niet ingescand, maar gefotografeerd en deze vervolgens geconverteerd naar PDF bestanden. De filegroottes kunnen aardig oplopen op deze manier, daarom heb voor elk hoofdstuk een aparte PDF gemaakt. Maar vervolgens kan ik wel alleen dát op mijn iPad zetten wat ik daadwerkelijk nodig heb, zonder onnodig ruimte te verspillen.

Fotograferen gaat echt veel sneller dan inscannen. Je hebt wel een redelijk fatsoenlijk fototoestel nodig en een standaard waar je hem in kan zetten is handig, ook is voldoende daglicht een vereiste. Op deze manier kan een enkele pagina misschien wat waziger zijn (ik heb geen statief voor m'n digicam), maar alles is te lezen en het merendeel is gewoon scherp.

Het zal je een hoop tijd besparen schat ik zo.
  #13  
Oud 04-04-11, 01:46
gregre gregre is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: x
Berichten: 118
Standaard

ice-cream, je hebt niet toevallig al ipad2?
heb die rotboeken nog steeds niet gekopieerd.
je bent redelijk slim(mer dan ik)
zie je mogelijkheden met die fotofunctie v ipad2. ik geef niks om fotos, alleen mijn studieboeken wil ik r weer op n handige manier op hebben. Teveel college materiaal wordt nog gewoon op papier aangeleverd. Ben benieuwd naar een antwoord.
  #14  
Oud 04-04-11, 02:09
iCe-CReaM iCe-CReaM is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 11
Standaard

Ik heb zelf nog geen iPad 2 in de handen gehad, maar de camera schijnt niet echt fantastisch te zijn voor wat betreft foto's, video's schijnen nog redelijk te zijn.

Ik zou als ik jou was een digitale fotocamera gebruiken (als je er zelf geen hebt, lenen van een vriend/familielid/buren?) De SD kaart in de laptop/desktop steken, foto's eraf halen en omzetten naar een PDF (gewoon even googlen "free jpg to pdf" en een goed progje uitzoeken). Ik denk, omdat afhankelijk van de kwaliteit van de foto's, de groottes van de bestanden aardig op kunnen lopen, het het beste is als je per hoofdstuk/onderwerp alles bij elkaar in deelt. Zodat je alleen dat op je iPad kan zetten wat je nodig hebt in een periode/trimester en niet onnodig ruimte verspilt met delen van boeken (MB's op op je iPad) die je misschien pas over een halfjaar nodig hebt.

als je geen goed programmaatje vind gewoon even hier reageren dan zet ik hier wel een link naar die wat ik gebruik, maar ben nu even niet bij mijn computer in de buurt.
  #15  
Oud 04-04-11, 13:51
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Aangezien de ts zijn probleem blijkbaar is opgelost en men hier effe bezig zit over foto's trekken heb ik ook meteen 1 vraagje (vind onnozel om er nog eens aparte topic voor te gaan openen): ik heb een iphone 4 en ipad 2; de camera in de ipad 2 is niet goed genoeg maar de iphone 4 zoals geweten is het dat wel.
Stel ik trek foto's met mijn iphone 4 maar wil deze bv via 3G en/of Wi-Fi (of beiden liefste) dan van iphone 4 naar ipad 2 (draadloos) overzetten? Gaat dit en zoja, met welk pogrmmaatje?

Dit is de reden waarom ik graag een usb ingang wil hebben, anders sluit je meteen je iphone zo aan de ipad aan en kan je die foto's overzetten,easy maar als iemand dus een idee heeft hoe je dat draadloos kan doen via 3G ook als dat kan of desnoods op een andere manier?? Vuur maar af.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Simkaart werkt geloof ik niet. Waarom geen idee olav14 KPN 10 08-03-11 12:17
iTunes hangt na connectie iPad met pc op pagina met : Gratis Zoek mijn iPad pauldk iPad algemeen 5 02-02-11 17:03
Mijn ipad crasht boeke iPad algemeen 1 08-08-10 13:05
Kras op mijn iPad atonba iPad algemeen 8 19-04-10 01:30
Virginizen werkt niet (geloof ik) everhage Unlock [archief] 1 29-01-08 11:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:00.