epub overzetten discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb zojuist het forum doorgespit maar kom niet echt tot een concreet antwoord of ik mijn epub boeken, tijdschriften en comics die ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
epub overzetten
Hallo,
Ik heb zojuist het forum doorgespit maar kom niet echt tot een concreet antwoord of ik mijn epub boeken, tijdschriften en comics die ik nu op mijn pc (geen mac dus) heb staan op een ipad kan zetten en lezen uiteraard? En hoe moet ik dit dan doen? Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ePub boeken kan je overzetten met iTunes, die komen dan in iBooks terecht.
|
|
|||
|
|||
Oke , dankjewel. Maar ik heb ook veel tijdschriften op mijn pc staan en wat comics kan ik die ook overbrengen en lezen? En met welk programma dan?
|
|
|||
|
|||
Nogmaals bedankt. Dit zijn inderdaad pdf, cbr en epub bestanden. Ik wil graag een 1e generatie ipad kopen om hiermee o.a boeken en zo te lezen en wat te surfen.
Ik heb nu een samsung tab liggen maar dit scherm is gewoon net te klein voor tijdschriften je moet te veel inzoomen en aanpassen. Boeken hierop gaat wel prima plus via de market een hoop leuke apps. Je kunt er ook wat makkelijker dingen opzetten en verwijderen. |
|
|||
|
|||
stripboek
ik gebruik comicbook als app.
je gaat als hij op je ipad staat, naar ipad in itunes, naar apps en onderaan zie je een menu waarmee je diverse programma's ziet, waarmee je dan bestanden kunt importeren, oa stripboeken. |
|
|||
|
|||
Ik gebruik Bookman en die werkt ook perfect met comics.
|
|
|||
|
|||
Oke, beide heren bedankt. Dan ga ik het maar eens uitproberen zodra ik hem binnen krijg.
|
|
|||
|
|||
Voor Comics gebruik ik ComicZeal, voor de rest: iBooks. In beide gevallen moet je de bestanden via iTunes overzetten.
|
|
|||
|
|||
Ipad is binnen . Ik heb Ibooks erop gezet maar krijg het niet voor elkaar de boekenkast te vullen met eigen boeken en tijdschriften.
Wat moet ik nu precies doen? Aansluiten op itunes dan ga ik naar apps. Ik zie dat ibooks erop staat en wat nu. Hoe krijg ik een boek die op mijn pc staat op de ipad? Thanks |
|
|||
|
|||
Selecteer de PDF & EPUB bestanden in Finder (Mac)/Explorer (Windows) en sleep ze naar iTunes. Ze komen dan automatisch onder het tabje "Library->Books" te staan. Het hangt er vervolgens nog even vanaf of alle metainfo correct ingevuld is (auteur, titel, etc) zodat ze goed gepresenteerd worden.
Selecteer vervolgens in iTunes je iPad en selecteer de tab "Books". Check nu of er een vinkje bij "Sync Books" staat. Selecteer vervolgens "All Books" radiobutton. Druk tot slot op "Sync". Hierna zie je binnen iBooks je boeken staan. Laatst gewijzigd door flappah; 30-03-11 om 21:27. |
|
|||
|
|||
Bedankt. Ik ga het morgen proberen. Kan mij alleen in itunes geen tabje Books herinneren en ook niet Library.
Je bedoeld toch de versie van itunes op mijn pc of die van de ipad(zit nml ook een appje itunes op) Goodnight |
|
|||
|
|||
Laatst gewijzigd door flappah; 30-03-11 om 23:47. |
|
|||
|
|||
Fijn dankjewel.
Ik heb hem zojuist weer aangesloten en er komt dan links een apart kolommetje met:Apparaten: Ipad van Dirk met daaronder:muziek,films en tv programma's. Nergens zie ik onder de bibliotheek of onder de ipad van Dirk Books staan(of boeken) Wat gaat er verkeerd? |
|
|||
|
|||
Ik heb het gevonden. Onder bibliotheek staat wel apps en daarin zit dan weer Ibooks.
Zodra ik die selecteerde en er wat naar toe kopierde kwam erbij de ipad van Dirk ook books bij. Allemaal hartelijk bedankt. |
|
|||
|
|||
Verkeerde tabje! Wederom weer een screenshotje om aan te geven wat ik bedoel!
Selecteer je apparaat en kijk dan naar rechts en bovenin naar "Books" (of "Boeken"). Hier het screenshotje edit: ah, je hebt het al gevonden! Veel plezier! |
|
|||
|
|||
Inderdaad ik heb het gevonden, maar toch heel erg bedankt voor je moeite.
|
|
|||
|
|||
HULP gewenst
hallo.. zou iemand mij nog kunnen helpen mbt dit onderwerp
Onder mijn naam van de ipad staan boeken ze staan er allemaal onder echter zie ik hier niets van terug op mijn ipad.. ben al de hele tijd aan t zoeken.. ik ga vanaaf op vakantie misschien zou iemand me kunnen helpen alvast bedankt, |
|
|||
|
|||
epub overzetten
heb je ebook op je ipad staan en heb je bij de tab in itunes van de ipad, bij boeken geselecteerd welke boeken of alle je wilt toevoegen
|
|
|||
|
|||
Je kan ze ook via "Dropbox" overhevelen.
Snel en efficient, en geen iTunesgezever. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ePub-bestanden maken in Pages | jap74 | iPad algemeen | 0 | 27-08-10 10:33 |
Foto: *.cbr naar *.epub converteren (iBooks) | keymaker | Muziek, foto & video | 4 | 14-07-10 22:22 |
|
|