Prepaid iPad 3g discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds gisteren ben ik ook de gelukkige eigenaar van een ipad 2 3g. Omdat ik mobiel internet zelden zal gebruiken en dan ook hoogstens in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Prepaid iPad 3g
Sinds gisteren ben ik ook de gelukkige eigenaar van een ipad 2 3g.
Omdat ik mobiel internet zelden zal gebruiken en dan ook hoogstens in de trein bij een lange reis, zat ik even te kijken bij de prepaid databundels. Vodafone heeft wel een aantrekkelijke optie waarbij je een dagbundel kunt aanschaffen. Nu moet je echter een sms sturen om dat aan te zetten. Waarom in godsnaam zo lastig? Ik kan niet smsen met de ipad. Het heet mobiel internet, waarom is er dan geen pagina o.i.d. om een dagbundel aan te vragen? (Ik besef dat niemand hier iets mee kan en dit is dan ook een post meer uit frustratie ) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Maar waarom vraag je geen 2e sim aan op je huidige iPhone abo?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hmm.. Ja, dan wordt die optie wat lastiger.
|
|
||||
|
||||
Er is ook een iPad-prepaid van de Albert Heijn (ja de supermarkt). Die gaat geloof ik over het KPN-netwerk.
|
|
|||
|
|||
Ik ben na aanschaf van mijn iPad 2 3G direct langs vodafone gegaan om zo'n (prepaid) microsim te halen, ik vond het een goede deal. €20 voor de kaart met 1 GB, daarna €7,50 per GB. Maar ik loop ook tegen dat sms probleem aan, vervelend. Toch maar weer naar de vodafone shop of iemand met een iPhone 4 vinden
|
|
|||
|
|||
ik heb nu al 7 maanden een ipad 32gb 3G, heb ook een abbo. van t-mobile onbeperkt 9.95 per maand maar nu komt het ik heb nog nooit 9.95 betaald dus zo kan het ook
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
prepaid | ipod123 | Orange | 1 | 18-05-11 11:51 |
Prepaid 3G | dododedodonl | iPhone algemeen | 1 | 17-07-10 13:49 |
prepaid op 2G | westar | iPhone algemeen | 1 | 12-07-10 14:06 |
Vodafone Prepaid | Davernl | Vodafone | 1 | 26-05-10 23:33 |
prepaid | muller | Overige providers Nederland | 2 | 04-10-08 18:11 |
|
|