iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   zijn er eigenaars van ipad 2 die geen backlight bleeding hebben (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/88209-zijn-eigenaars-ipad-2-geen-backlight-bleeding-hebben.html)

Erwinvanh 01-07-11 12:17

Ik heb ook last van backlight-bleeding, vraag me af of ik hem nu moet omruilen of na 11 maanden, dan heb ik net binnen de garantie weer een heel nieuw exemplaar

DJ41 01-07-11 12:45

Ik heb er nagenoeg geen last van. Wel heb ik een kleine gele verkleuring aan de randen. Dat stoort mij meer.

wimvervynck 15-07-11 16:40

1 Bijlage(n)
Ik ben vandaag teruggegaan met mijn iPad Wi-Fi 64 GB. Ik had de iPad gekocht in de Mediamarkt op de dag van de release.
De eerste verkoper deed alsof hij er nog nooit van gehoord had.
liiiiiiiight bleeeeeeding????? Never heard of. Maar het was duidelijk dat hij loog aan de manier waarop hij het zei...
De tweede die erbij kwam staan nam het over en nadat ik duidelijk maakte dat ik op de hoogte was van het probleem had ik er een goede babbel mee. Hij zei dat Apple hier een steek had laten vallen en dat het een groot probleem was. Dat als je iets van Apple koopt je verwacht dat het kwaliteit is.
Ik moest me geen zorgen maken zei hij. Ik kreeg een nieuwe. Maar omdat mijn apple care (90 dagen) verlopen was kreeg ik niet direct een nieuwe maar werd hij opgestuurd.

Moet ik een refurbished ipad verwachten? Of zou het een nieuwe zijn? Enig idee hoelang ik zou moeten wachten?

Hieronder een fotootje van m'n iPad. Veel slechter kan het volgens mij niet...
Ik hoop op een betere en op een nieuwe. Ik had ondertussen al een zeer grote kras gemaakt op het scherm van 3cm. Het zou mooi zijn mocht deze weg zijn ;)

Ik was volgens hen de eerste die terug kwam met het probleem... :) Moeilijk te geloven!

HereIsTom 15-07-11 19:57

Ik heb geen blacklight bleeding en bij de iPad 2 die mijn 5 vrienden hebben ook niet :D

MediaMarkt is een slechte zaak, leuk voor de prijs maar voor de rest moet je er niet wezen, van service hebben ze er nog nooit gehoord en vaak behandelen ze je alsof je een dom kind bent en hun het wel beter weten :mad:
Voor mij nooit geen MediaMarkt meer!

rubbererobbie 16-07-11 11:13

tsja iedereen denk dat de gene met de"grootste bek"(mediakwark):d de goedkoopste is ,...helaas is dat niet zo ,laat staan dat ze vakkundig personeel hebben, maar apple heeft de prijzen overal hetzelfde dus ...

mbt het bleeding , geen last van ...;)

iMatthijs 12-09-11 11:52

Hallo,

ik ben nieuw hier en wil graag even een opmerking plaatsen.

Heb een iPad 2 Wi-Fi + 3G na software update naar iOS 4.3.5 heb ik last van backlight leaks of bleeding.

Krijg het idee dat het misschien weleens een software probleem zou kunnen zijn, voorheen had ik dat probleem niet. Met de vorige versie was er niets aan de hand.
Dit zie ik als het donker is in mijn huis, zo hebben we dat ontdekt. Overdag geen last van bleeding!

Is er iemand die ook dat probleem herkend?

Tom2011 12-09-11 14:42

Ook nergens last van...

apotheosis 12-09-11 14:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMatthijs (Bericht 705780)
Hallo,

ik ben nieuw hier en wil graag even een opmerking plaatsen.

Heb een iPad 2 Wi-Fi + 3G na software update naar iOS 4.3.5 heb ik last van backlight leaks of bleeding.

Krijg het idee dat het misschien weleens een software probleem zou kunnen zijn, voorheen had ik dat probleem niet. Met de vorige versie was er niets aan de hand.
Dit zie ik als het donker is in mijn huis, zo hebben we dat ontdekt. Overdag geen last van bleeding!

Is er iemand die ook dat probleem herkend?

Ik heb wel een beetje last van dienen schijn ook maar ik zie het bijna niet en het stoort me ook niet en sowieso geene zin om de ipad binnen te steken voor iets wat in mijn geval hier geene kwaad kan.

Wat ik bv wel mee mijn iphone ben tegen gekomen is het volgende; toen deze nieuw was had ik geen probleem, opeens 6maand nadien zie ik opeens een gele streep (door de lijm ofzo), die heb ik nu nog steeds, vind het ook heel bizar hoe je zoiets opeens kan voorhebben maarja, als het iet echt stoort dan laat ik het allemaal zo, kan geen kwaad zolang het niet erger word natuurlijk. Voorlopig is het hier na meer dan 6maand later nie erger geworden.

TouchMe 21-09-11 19:53

Bleeding

We hebben er hier twee...
Een zwarte 64 gb Wi-Fi en een witte. Gelukkig geen problemen.

ghaagsma 23-09-11 18:16

Ik heb hier twee i-pad's een witte en een zwarte en allebei geen last.

ITssME 12-12-11 17:13

Vandaag m'n 2e ipad in ontvangst genomen. Deze is vervangen omdat mijn eerste ipad 2 uit Bangkok backlight bleeding had. Nu net gekeken en deze heeft helaas ook last "bleeding". Gelijk gebeld en kreeg nu de leuke opmerking dat bijna elke ipad 2 hier last van heeft. Als ik het storend vind kan ik eventueel langskomen zodat ifactors kan bekijken of deze ook in aanmerking komt voor vervanging. Moet toch niet gekker worden. Wil gewoon een goed werkende ipad zonder dat bleeding probleem. Heb verschillende vrienden met een ipad en deze hebben tot mijn verbazing geen last van het backlightbleeding effect.

1997giorgio1 12-12-11 21:18

backlight bleeding

beetje domme vraag misschien, maar wat is een backlight bleeding?:confused:

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:11.