zijn er eigenaars van ipad 2 die geen backlight bleeding hebben discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik ben van plan om een ipad 2 te kopen maar ik hoor dat heel veel mensen last hebben van backlight bleeding zijn er ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
zijn er eigenaars van ipad 2 die geen backlight bleeding hebben
ik ben van plan om een ipad 2 te kopen maar ik hoor dat heel veel mensen last hebben van backlight bleeding zijn er ook ipad,s 2 die er geen last van hebben?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik heb een ipad 2 zwart en ik kan je vertellen dat ik er 0,0 last van heb. die mensen die daar naar kijken, die zoeken er gewoon naar, ik zeg gewoon kopen
|
|
|||
|
|||
Kan ernaar zoeken wat ik wil maar het is simpel, ikheb nergens last van.
|
|
|||
|
|||
Heb ook nergens last van, ik heb een zwarte
|
|
|||
|
|||
Ook ik heb nergens last van, 32GB Wi-Fi in het zwart.
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb een iPad 2 64GB 3G en ik kan je vertellen dat ik er niet naar hoef te zoeken! Langs de randen genoeg plekken waar licht doorheen komt...
|
|||
|
|||
Hier een 32 GB 3g wit, totaal geen last van backlight bleeding. Gelukkig
|
|
|||
|
|||
Wat is het als ik vragen mag?
|
|
|||
|
|||
En ook hier geen bleeding...
|
|
|||
|
|||
Ik heb een ipad 2 een witte 16gb Wi-Fi en geen probleem hier, alles werkt , geen gele vlekken of wat dan ook.
Bij de iphone 4 wel een gele streep door dienen lijm maar wil niet weggaan, echt storen doe ik er me niet aan, is gelukkig aan de zijkant. |
|
|||
|
|||
Dan vraag ik me wel af hoe iedereen het gecheckt heeft?
Zwarte afbeelding... Helderheid 100% Want gele vlekken zijn het niet. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Die gele vlekken kwamen in me op omdat ik het bij de iphone 4wel voorheb en ik heb al mensen gezien die hier op de ipad 2 ook gele vlekken hebben. Voor de rest; ik heb nergens meteen last van, de ipad 2 doet wat het moet doen, geen dode pixels of wat dan ook, perfect in orde. En dus ook geen bleeding en ja ik weet waarover het gaat, heb de foto's en dergelijke al gezien. |
|
||||
|
||||
Ik heb ipad 1 en werkt perfect
Heb jailbreak erop Alles gratis Geen vlekken ofzo Bij ipad2 zal dit ook zeker niet voorkomen, hooop ik xd Ipad2 is wel veel beter beschermt tegen barsten in scherm |
|
|||
|
|||
Geen bleeding, geen gele vlekken. 64 gb / 3g in het wit
|
||||
|
||||
Citaat:
Hij is niet zo speciaal Kwas ook eerst van plan om die te kopen Maar toen won ik deze ipad en nu kijk ik er zelfs niet meer naar die galaxy tab Wat is nu eigenlijk die backlite beelding??? Bij mij werkt het scherm perfect |
|
||||
|
||||
Hoe kan het dan vervelend zijn???
Als je het pas ziet in het donker? |
|
|||
|
|||
Hier net een iPad 2 aangeschaft (32 gig, 3G, wit) en voorzover ik kan nagaan vertoont deze geen bleeding. Maar ik zal deze nog even goed aan een test onderwerpen. Hij is nu aan het syncen
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik heb er ook last van. Nouja, Last is een groot woord, want het boeit me niet. Het valt alleen op als ik een zwarte afbeelding vergroot, en naar de hoekjes ga staren. Dan zie ik daar wel wat kleine lichtvlekjes. Maar om daar nou een nieuwe ipad voor aan te vragen....
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ze zijn gewoon slecht geproduceerd! That's it... En in mijn geval gaat het gewoon om het principe. Ik heb 800 euro voor die iPad 2 betaald, wat ik ook voor mijn eerste iPad heb betaald die gewoon goed was, en dan mag ik denk ik wel een goed product verwachten... Dus ik ga dan ook gewoon terug en mocht ik weer een met bleeding krijgen wil ik gewoon weer een ander. Daar heeft iedereen gewoon recht op. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad (1) backlight bleeding | Misterv | iPad algemeen | 0 | 10-05-11 00:58 |
Het hebben van een iTouch, iPhone en iPad | wassenaar | iTunes | 3 | 21-11-10 20:47 |
Zijn er ook leden die positief over T-Mobile zijn? | oblomov | Odido (T-Mobile) | 117 | 14-05-10 18:15 |
Die moet je hebben | BjornD | Archief | 2 | 10-01-10 22:12 |
AnySIM 1.1 werkt met iPhones die zijn gedowngrade van 1.1.1 naar 1.0.2 | EricJ | Archief | 6 | 18-10-07 10:03 |
|
|