Volumeknop Ipad2 wil alleen harder discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb een half jaar geleden een Ipad 2 gekocht: 16gb, 3g. Werkt uitstekend. Sinds enkele dagen werkt mijn volumeknop nog maar half: harder ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Volumeknop Ipad2 wil alleen harder
Hoi,
Ik heb een half jaar geleden een Ipad 2 gekocht: 16gb, 3g. Werkt uitstekend. Sinds enkele dagen werkt mijn volumeknop nog maar half: harder zetten doet ie wel. Zachter zetten, daar reageert de ipad niet op. Als ik het via schuifjes doe, werkt het wel. Hardwareprobleem wellicht? Iemand ervaring mee? Tips? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Uuuhh volume knop defect misschien
|
|
|||
|
|||
Dat lijkt me waarschijnlijk en tegelijk wilde ik graag de mogelijkheid van software issues elimineren.
|
|
|||
|
|||
Hardwareprobleem, zie: http://www.ipadforums.net/ipad-gener...n-control.html
Terug naar de winkel.[COLOR="SlateGrey"] ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 december 2011 om 17:26 ---------- |
|
||||
|
||||
lijkt me sterk dat het in de software fout gaat, maar dat kun je testen door em te herstellen en kijken wat ie dan doet, maar lijkt me vrij kansloos.
|
|||
|
|||
Bedankt voor jullie tips. Ik was vrij verbaasd toen mijn zoon dit weekend ineens riep dat de knop het weer deed. Inderdaad werkt het weer.....
Vaag! |
|
|||
|
|||
Dat heb je met fysieke knoppen, net mensen. Moet je zo nu en dan vertroetelen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
nieuwe ipad2 wil niet activeren ... | apruijn | iPad algemeen | 3 | 09-05-11 11:46 |
itunes biedt alleen 4.0.2 aan, ik wil 4.0.1 | PIEUW | Jailbreak | 1 | 22-08-10 16:05 |
Video: Ik wil alleen geluid, geen video. | Robberto | Muziek, foto & video | 0 | 08-07-10 19:42 |
ik wil alleen Wi-Fi | xsuusx | Wi-Fi | 10 | 13-06-10 12:35 |
|
|