Ik wil alleen geluid, geen video. discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik ben opzoek naar een oplossing. Ik heb meerdere cabarets voorstellingen op m'n iPod Touch staan, maar daarvoor heb ik het beeld vaak ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik wil alleen geluid, geen video.
Beste mensen,
Ik ben opzoek naar een oplossing. Ik heb meerdere cabarets voorstellingen op m'n iPod Touch staan, maar daarvoor heb ik het beeld vaak niet nodig. Is er een optie (een toggle voor SBSettings ofzo) om dit voor elkaar te krijgen? Bedankt, Robbert. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
Alleen geluid via oordopjes. | Hermadrid | iPhone algemeen | 5 | 14-12-13 22:40 |
Navigon: Ik wil geen geluid uit mijn tomtomcarkit met navigon, maar lukt niet... | pballeur | iPhone Navigatie | 1 | 20-11-09 11:52 |
Video: Geen Geluid bij een video | jeroen82 | Muziek, foto & video | 1 | 07-07-09 19:50 |
Video: Help aub!! Video: '' This movie could not be played " , Ipod : Geen geluid meer | Wouter1 | Muziek, foto & video | 4 | 20-05-08 14:55 |
|
|