foto's op iphone zette discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb wat problemen met foto's op mijn iphone te zetten en om foto's op de iphone zelf in mappen te zetten... en in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
foto's op iphone zette
hallo, ik heb wat problemen met foto's op mijn iphone te zetten en om foto's op de iphone zelf in mappen te zetten... en in itunes vind ik helemala geen fotobibliotheek
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je een jailbraik toegepasT?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik heb dat ook, ma kep wel een jailbreak uitgevoerd, wa is dan het probleem?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Maak een map aan op je HD voor de foto's, plaats submappen in deze map voor de onderverdeling, in Itunes onder foto kies je dan deze hoofdmap inclusief alle mappen om te synchroniseren.
MVG, Jeff c. |
|
|||
|
|||
Ik heb zo'n zelfde probleem ... Ik heb geen tab voor foto's in mijn Itunes ??? Nergens te bekennen. Kan dus ook geen mappen selecteren ... help!!!
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto's iPhone 4 met flits geeft blauwe foto | Nicole90 | Muziek, foto & video | 7 | 15-09-12 12:32 |
Foto: Nederlandse iPhone foto publicaties - geef je foto's op | roelofk | Muziek, foto & video | 1 | 17-05-10 23:20 |
Foto: 2x dezelfde foto's in Foto Bibliotheek en Foto's | Robert M. | Muziek, foto & video | 2 | 14-02-09 23:41 |
Windows: apps op iphone zette via itunes | leslow | iTunes | 6 | 15-09-08 20:14 |
iphone in DFU mode zette | wmaxim | Archief | 1 | 16-08-08 22:00 |
|
|