iphone in DFU mode zette discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg al heel de tijd het stekkertje en itunes logo op mijn scherm hoe kan ik simpel mijn iphone in DFU mode zette heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone in DFU mode zette
Ik krijg al heel de tijd het stekkertje en itunes logo op mijn scherm hoe kan ik simpel mijn iphone in DFU mode zette heb al van alles geprobeert lijkt niet te werke ....
dank bij voorbaat max |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
DFU mode:
iTunes is gestart en de iPhone staat aan: Home en de Power button tegelijk indrukken en vasthouden. Als het scherm zwart is, 2 seconden wachten en dan de power button los laten en de Home button blijven indrukken. Na verloop van tijd ziet iTunes de iPhone weer. Na mag je de Home button ook los laten. Er is al genoeg te vinden hierover op het forum daarom een slotje.
PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum! Laatst gewijzigd door iScorpio; 16-08-08 om 22:06. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone blijft in dfu mode | fatihtopal | iPhone algemeen | 2 | 12-05-11 18:30 |
Iphone hersteld niet in DFU mode | puma17 | iPhone algemeen | 1 | 26-03-11 23:53 |
Kan niet in recovery mode / dfu mode komen | Boktor2 | iPhone algemeen | 6 | 30-07-10 02:02 |
Iphone in DFU-mode is ipod? | Duggel | iPhone algemeen | 6 | 05-02-09 21:14 |
iPhone in DFU mode | vmessiaen | iPhone algemeen | 4 | 07-08-08 18:56 |
|
|