iphone blijft in dfu mode discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) k heb hier een iphone 3g 8gb welke niet meer aan wilt, ik probeerde hem te updaten met een herstel via itunes met orginele software ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone blijft in dfu mode
k heb hier een iphone 3g 8gb welke niet meer aan wilt, ik probeerde hem te updaten met een herstel via itunes met orginele software maar ik kreeg een fout `(6)` hierna nogmaals geprobeert te herstellen maar telkens weer hetzelfde, nu wilt hij ook al niet meer uit de dfu mode??????
is niet mijn iphone dus met hem morgen terug geven, ieman een idee |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
waarschijnlijk heb je hem al terug gegeven, maar oplossing: probeer ireb, als dit niet werkt: maak met snowbreeze een custom firmware doe hem in dfu (niet de normale dat je dat krijgt van itunes) restore naar je custom firmware
|
|
|||
|
|||
had dit allebij al geprobeert, hij kwam wel verder bij restoren maar tegen het einde dat de balk op de iphone was gekomen bleef die steken, en ging ie niet meer verder laden, heb hem nu al terug gegeven maar het is wel vervelend,
maar wel bedankt miicker mvg |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan niet in recovery mode / dfu mode komen | Boktor2 | iPhone algemeen | 6 | 30-07-10 02:02 |
Gloednieuwe iPhone 4 blijft in DFU mode v/a begin | cprins | iPhone algemeen | 6 | 21-07-10 10:12 |
iphone blijft in DFU mode hangen? | benno13 | iPhone algemeen | 9 | 20-05-10 16:03 |
iphone in DFU mode zette | wmaxim | Archief | 1 | 16-08-08 22:00 |
iPhone in DFU mode | vmessiaen | iPhone algemeen | 4 | 07-08-08 18:56 |
|
|