Simkaarthouder sluit niet helemaal lekker discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik moest een simkaart verwisselen en na het uithalen en wisselen van de simkaart sluit het klepje van de simkaart niet meer goed. Het lijkt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Simkaarthouder sluit niet helemaal lekker
Ik moest een simkaart verwisselen en na het uithalen en wisselen van de simkaart sluit het klepje van de simkaart niet meer goed. Het lijkt net of hij er niet helemaal meer in wil. Als ik heel hard duw dan herkent hij hem wel maar laat ik los dan krijg ik weer de melding "simkaart niet geinstalleerd".
Iemand dit ook meegemaakt of iemand hier een oplossing voor, zou erg fijn zijn! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik heb daarvoor mijn iphone ter reparatie gestuurd, en heb nu een nieuwe!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mijn foon is gekocht bij de belcompany dus ben daar naartoe gegaan. Zij hebben hem opgestuurd naar SolidVision.
|
|
|||
|
|||
Ik vrees dat ik de simkaarthouder er verkeerom in heb gedaan. Hij sluit niet meer en komt er ook niet helemaal uit, zit vast. Iemand een oplossing?
|
Labels |
helemaal, klepje, niet, sinkaart, sluit |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: ontgrendel slide gaat niet lekker na JB 4.3.2 | poes | Jailbreak | 1 | 24-04-11 20:20 |
Categories, MyProfiles, Tiert en Wi-Fi Sync werken niet lekker. | BKruit | Jailbreak apps en thema's | 2 | 05-03-11 08:19 |
GMail synct niet lekker op m'n iPhone | Marc1969 | iPhone algemeen | 0 | 14-06-10 13:41 |
Simkaarthouder doorgeprikt met pin | LeDa187 | iPhone algemeen | 3 | 28-07-09 23:38 |
|
|