//

iphone blijft in DFU mode hangen?

iphone blijft in DFU mode hangen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kreeg bericht van iemand dat mijn topic verkeerd geplaatst stond dus mss dat hij hier wel goed staat Beste forumleden, Ik heb voor 2 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-05-10, 21:22
benno13 benno13 is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 44
Standaard iphone blijft in DFU mode hangen?

Ik kreeg bericht van iemand dat mijn topic verkeerd geplaatst stond dus mss dat hij hier wel goed staat



Beste forumleden,

Ik heb voor 2 dagen geleden een iPhone 3gs gekocht met een amerikaanse simlock met firmware 3.1.2, dit heb ik zelf gecheckt onder settings.

Na meerdere pogingen om te jailbreaken met blackra1n bleek dit niet in de iPhone zichtbaar te zijn(geen blackra1n logo in mijn menu)

Vervolgens hebben we ook andere programma's gebruikt waaronder spirit en weet ik t wel niet allemaal(ik zie door de bomen het bos niet meer)

toen hebben we geprobeerd een custom firmware 3.1.2 erop te zetten aangezien de jailbreak hier dan al op zat en de iPhone alleen nog unlockt hoefde te worden.

in het begin kwam na het jailbreaken gewoon weer het menu tevoorschijn maar toen we allerlei dingen geprobeerd hadden met jailbreaken en herstellen etc. bleef het scherm elke keer hangen op "connect to itunes"

vervolgens was het dag 2 en hebben we weer allerlei dingen geprobeerd. waaronder de ECID code achterhalen met USB-view(dit is de eerste maal dat hier iets mee gedaan is en ik ben bang dat toen de iPhone het nog deed nooit de SHSH files naar saurik's server zijn gestuurd). En ook jailbreaken met redsnow. maar nu geeft de iPhone helemaal niks meer aan (na redsnow) en reageert nergens meer op. Wel herkent itunes dat er een iPhone aanhangt die in de herstelmodus zit en hersteld dient te worden.

Met USB-view kan ik op dit moment alleen nog zien dat de iPhone in DFU mode staat. (:Apple Recovery (DFU) USB driver)

Ook heb ik met umbrella en mijn ECID code SHSH files proberen te krijgen maar dit lukte niet meer voor 3.1.2 maar wel bij 3.1.3(er kan toch echt geen 3.1.3 opstaan?

wat valt er mij nog te doen zodat ik geen 425 euro heb weggegooid?

want naar mijn weten moet er nog steeds 3.1.2 opstaan aangezien ik in itunes nooit heb gezien dat 3.1.3 geinstalleerd/geupdated werd ook heb ik mijn automatische updates in itunes aanstaan en heb nooit een bericht gekregen dat ik 3.1.3 zou installeren(ik heb elke keer shift+herstellen gebruikt voor een custom 3.1.2 of een originele 3.1.2)

kan ik evt. herstellen naar 3.1.3 door alleen op herstellen te drukken en dan niet shift in te houden? maar kan ik dan wel iets met mijn iPhone? of moet hij dan geactiveerd worden? of zou ik na mijn herstel naar 3.1.3 een custom 3.1.3 erop kunnen zetten zodat ik op zijn minst een ipod touch heb? (en dan wachten op een unlock) aangezien ik nu helemaal niks heb??

Mijn bijvoorbaatse dank is onwijs groot en ik ben bereid om degene die mij tot een werkende iphone kan helpen te betalen.

Bvd.

Benno.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-05-10, 11:31
benno13 benno13 is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 44
Standaard

heeft niemand enige tips?:S
  #3  
Oud 17-05-10, 12:52
jcpearl jcpearl is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 251
Standaard

Ik zou sowieso nog niet updaten naar de originele 3.1.3. versie, dan ben je hoogstwaarschijnlijk afhankelijk van een AT&T simlock en kun je niet bellen.

wat doet je iphone als je m helemaal uit hebt staan, je houdt de homebutton ingedrukt (die onderaan het scherm) terwijl je m aan de computer hangt?
  #4  
Oud 17-05-10, 14:08
benno13 benno13 is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 44
Standaard

hoe kan ik zien of ik hem uit heb staan of dat hij in DFU mode staat dan?

want bij beide is het scherm zwart(A) ik kom net kijken in het iphone wereldje dus vandaar soms wellicht wat stomme vragen(A)
  #5  
Oud 17-05-10, 14:15
jcpearl jcpearl is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 251
Standaard

houd de homebutton en powerknop (bovenop) eens ingedrukt voor minimaal 25 seconden. als je iphone in DFU staat zou hij er nu uit moeten schieten.
  #6  
Oud 17-05-10, 14:21
benno13 benno13 is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 44
Standaard

hij ligt momenteel bij iemand die ik heb gevonden op marktplaats. ik heb als onderpand zijn paspoort verkregen dus ik heb er wel vertrouwen in dat ik hem terugkrijg

volgens mij had ik dit ook al geprobeerd maar had dit ook geen uitwerking...

ik zal even aan hem vragen of hij het ook al geprobeerd had
  #7  
Oud 17-05-10, 14:31
jcpearl jcpearl is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 251
Standaard

succes dan
  #8  
Oud 17-05-10, 14:42
benno13 benno13 is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 44
Standaard

bedankt voor je reacties
  #9  
Oud 17-05-10, 15:00
jcpearl jcpearl is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 251
Standaard

ben benieuwd naar het vervolg, dus post je nieuws maar
  #10  
Oud 20-05-10, 16:03
benno13 benno13 is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 44
Standaard

Nog steeds geen nieuws....
Ik lees dat je met iREB in DFU mode kan restoren zonder errors (bijv. 1600,1604)
nu is mijn vraag hoe kan ik iREB gebruiken op een 3GS aangezien in het scherm van iREB geen 3GS teken staat:S

graag zie ik jullie reacties tegemoet
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone blijft in dfu mode fatihtopal iPhone algemeen 2 12-05-11 18:30
iPhone: DFU mode bijft hangen jeffreyklaas Jailbreak 3 15-10-10 16:41
Gloednieuwe iPhone 4 blijft in DFU mode v/a begin cprins iPhone algemeen 6 21-07-10 10:12
blijft hangen in dfu? ler0yy iPhone algemeen 1 10-09-08 21:04
blijft in dfu hangen supernaturol Archief 8 21-08-08 00:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:37.