DFU mode bijft hangen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik probeer een iphone 3 gs met firmware 4,1 te jalbreaken met limera1n. Me eigen lukt zonder probleem. Bij deze blijft hij hangen bij release ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
DFU mode bijft hangen
Ik probeer een iphone 3 gs met firmware 4,1 te jalbreaken met limera1n. Me eigen lukt zonder probleem. Bij deze blijft hij hangen bij release home button, weet iemand een oplossing of een ander programma. Want de iphone staat nu in herstel mode , kan ik hem misschien eruit halen???
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als hij in recovery staat kun je hem met behulp van Tiny Umbrella uit de recovery halen, dit door middel van de "kick out of recovery" knop.
|
|||
|
|||
bedankt
bedankt werkt gelijk .....
|
|
||||
|
||||
En weer een tevreden klant
Graag gedaan hoor, succes er mee. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan niet in recovery mode / dfu mode komen | Boktor2 | iPhone algemeen | 6 | 30-07-10 02:02 |
iphone blijft in DFU mode hangen? | benno13 | iPhone algemeen | 9 | 20-05-10 16:03 |
blijft hangen in dfu? | ler0yy | iPhone algemeen | 1 | 10-09-08 21:04 |
blijft in dfu hangen | supernaturol | Archief | 8 | 21-08-08 00:07 |
iPhone: DFU mode | macgreek | Jailbreak | 11 | 21-07-08 00:39 |
|
|