DFU mode discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey jongens, ik probeer heel de dag mijn 3g te pwned maar als ik op de scherm kom met de DFU mode krijg ik de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
DFU mode
Hey jongens,
ik probeer heel de dag mijn 3g te pwned maar als ik op de scherm kom met de DFU mode krijg ik de bericht dat niet in DFU mode kan gaan. procedure : pwnage tool opstarten custom fw maken als het vraag of eerder ge-pwned is zeg ik NO en zet ik de iphone op dfu mode en dan de bericht geen DFU mode wat doe ik verkeerd en hoe kom je uit de DFU mode? please ik word gek |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
vergeet pwnage tool wanneer hij de custom firmware gemaakt heeft, sluit em ook af dan.
koppel je iphone aan usb sluit em af houdt de power + home knop 10 sec lang in laat de power knop los en blijf de home knop voor nog 10 sec vasthouden je iphone scherm is nu zwart maar itunes herkent het wel als recovery mode nu moet alles goed gaan |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Je wilt de iPhone 3G dus alleen jailbreaken neem ik aan?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
kan iemand mij effe uitlegen aub. als ik gewoon restore doen met de fw van itunes gaat alles prima maar met de custom kreeg ik foutmelding. ik ben normaal geen zeikerd maar ik kom echt niet uit |
|
||||
|
||||
Je moet echt goed de seconden tellen om in DFU te komen. Je restoret niet in DFU maar de restore mode. Dus opnieuw doen tot je een zwart scherm krijgt.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Het is mij gelukt jongens Bedankt allemaal.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: DFU Mode | psvpas | Jailbreak | 7 | 28-11-10 13:45 |
Kan niet in recovery mode / dfu mode komen | Boktor2 | iPhone algemeen | 6 | 30-07-10 02:02 |
iPhone: dfu mode | eduardiphoneiphone93 | Jailbreak | 0 | 10-05-10 16:03 |
DFU Mode nu in 10.5.6 | unexist | Archief | 1 | 22-12-08 23:12 |
iPod touch: DFU mode | Miisha | Jailbreak | 9 | 30-08-08 07:07 |
|
|