dfu mode discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik zit met het volgende probleem: iPhone is te water geraakt en nu doet de sleep/wake-button het niet meer. Door per ongeluk te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
dfu mode
Beste mensen,
Ik zit met het volgende probleem: iPhone is te water geraakt en nu doet de sleep/wake-button het niet meer. Door per ongeluk te updaten staat de iphone nu in recovery mode en kan ik alleen emergency calls maken. Ik wilde mijn iPhone gaan herstellen, maar dit kan niet aangezien ik er geen officiele simkaart in kan doen (het is een 2G iPhone, ben de officiele AT&T simkaart kwijt). Ik kan dus niet ervoor kiezen om de iPhone te herstellen in iTunes. Is er een programma'tje dat mijn iPhone in dfu mode kan zetten, zodat ik mijn iPhone wel kan herstellen? En als het goed is kan ik die dan herstellen met firmware 3.1.3 via SHIFT + herstellen in iTunes en dan Spirit erop loslaten om te jailbreaken, toch? Alvast bedankt voor de reacties! Mvg, Eduard
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: DFU Mode | psvpas | Jailbreak | 7 | 28-11-10 13:45 |
Kan niet in recovery mode / dfu mode komen | Boktor2 | iPhone algemeen | 6 | 30-07-10 02:02 |
DFU Mode nu in 10.5.6 | unexist | Archief | 1 | 22-12-08 23:12 |
iPod touch: DFU mode | Miisha | Jailbreak | 9 | 30-08-08 07:07 |
iPhone: DFU mode | macgreek | Jailbreak | 11 | 21-07-08 00:39 |
|
|