DFU mode discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik Met Winpwn Mijn ipodtouch wil jailbreaken dan lukt alles prima tot het onderdeel dfu ik zet hem in dfu mode en dan in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
DFU mode
Als ik Met Winpwn Mijn ipodtouch wil jailbreaken dan lukt alles prima tot het onderdeel dfu ik zet hem in dfu mode en dan in plaats van zwart te blijve word de scherm wit !
Kan iemand mij helpen? Bedankt alvast |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
ziet iTunes wel een ipod in herstelmode?
Zo ja, probeer gewoon eens te herstellen met een custom firmware |
|
||||
|
||||
Zou wel eens kunnen kloppen, hij blijft eerst zwart en als je dan restored krijg je een wit scherm.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dan zou het goed moeten zijn, gewoon proberen te restoren met een custom firmware
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ja ik Heb Hem Gpwnd ! :s |
|
|||
|
|||
Zelfde symptonen heb ik ook gehad. Ik heb toen de Custom FW opnieuw gemaakt, MAAR dan met een root-partition van 600 MB.
Toen was het weer goed. Vreemde hiervan was dat de Custom FW van michael wél werkte en deze had een system partition van 700 mb. Doesn't make sense!? In ieder geval succes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: DFU Mode | psvpas | Jailbreak | 7 | 28-11-10 13:45 |
Kan niet in recovery mode / dfu mode komen | Boktor2 | iPhone algemeen | 6 | 30-07-10 02:02 |
iPhone: dfu mode | eduardiphoneiphone93 | Jailbreak | 0 | 10-05-10 16:03 |
DFU Mode nu in 10.5.6 | unexist | Archief | 1 | 22-12-08 23:12 |
iPhone: DFU mode | macgreek | Jailbreak | 11 | 21-07-08 00:39 |
|
|