//

iPod Touch 3g Home Button probleem

iPod Touch 3g Home Button probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allen, Mijn iPod Touch doet de laatste tijd vreemd. De Home Button lijkt zelf af en toe te drukken. Hij reageert te goed. Ook ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 12-05-11, 17:16
tlbuis tlbuis is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: NB
Berichten: 6
Unhappy iPod Touch 3g Home Button probleem

Beste allen,

Mijn iPod Touch doet de laatste tijd vreemd. De Home Button lijkt zelf af en toe te drukken. Hij reageert te goed. Ook als ik niet klik ga ik terug naar het homescreen of start het zelfs de multitaskbar meerdere malen op. Dit treedt meestal op als ik even iets heb gedaan, filmpje aan het kijken of spelletje aan het spelen.

De iPod heb ik iets meer dan een jaar. Zelf denk ik dat het een hardware probleem is, maar ik weet niet waar ik het kan laten repareren en voor wat voor kosten. Op de site van apple staat heel duidelijk hoe het zit als het binnen de garantie valt, maar als het erbuiten valt doen ze er heel vaag over.

Kan iemand mij misschien vertellen hoe ik het probleem zou kunnen verhelpen of waar ik het probleem kan laten verhelpen?

Met vriendelijke groeten,

tlbuis

(PS: Ik weet niet zeker of deze thread in dit forum moet worden gezet. In het forum kon ik geen speciaal subforum voor de iPod vinden. Als het hier niet hoort, dan hoor ik het wel.)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
garantie, home button, homebutton, ipod touch 3g, reparatie



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Home screen op ipod touch 2G en iPhone 3G GEEN Jailbreak!!! Aitvaras Jailbreak apps en thema's 1 27-08-11 15:12
iPod touch: Jailbreaken van Ipod touch 3g. 4.2.1 Kapotte power button visje92 Jailbreak 8 14-03-11 22:11
Home Button Fmkk iPhone algemeen 2 08-02-11 14:46
IPhone 3GS home button software probleem timon1989 iPhone algemeen 6 13-06-10 16:57
probleem home button! slecht contact! FamousD iPhone algemeen 2 27-12-09 10:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:26.