Home Button discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb gezocht in dit forum maar hetzelfde probleem niet gevonden. Sinds gister zit mijn iPhone op 4.2.1 en heb ik meteen ontdekt dat de Home ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Home Button
Heb gezocht in dit forum maar hetzelfde probleem niet gevonden.
Sinds gister zit mijn iPhone op 4.2.1 en heb ik meteen ontdekt dat de Home Button instellingen veranderd zijn. Als ik nu op de Home Button druk ga ik terug naar mijn begin scherm, terwijl ik voorheen gewoon naar de pagina ging waar ik zat voordat ik een app opende. Waar kan ik dit nog instellen in 4.2.1 of is er een Cydia app die hier iets mee kan? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
je bedoeld dus dat wanneer je op de home button drukte dat je 1 blad terug ging? en nu met 4.2.1 weer helemaal naar je beginscherm gaat waar je normaal gesproken berichten, agenda etc hebt staan?
|
|
|||
|
|||
Ja, dat is precies wat ik bedoel.
Terwijl ik de 2e pagina (twitter, whatsapp etc) veel vaker gebruik dan deze agenda pagina. En ik voorheen gewoon naar de laatst geopende pagina terug ging, in plaats van de 1e.. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Home button + Herstellen | affiniteiten | iPhone algemeen | 2 | 25-04-11 15:39 |
Home Button | Feroz | iPhone algemeen | 3 | 19-08-10 16:02 |
home button kapot | mitchelv | iPhone algemeen | 4 | 08-08-10 16:28 |
Sticky Home button | chris-008 | iPhone algemeen | 1 | 20-11-09 09:29 |
|
|