iphone4 word erg warm en accu gaat snel leeg discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik gebruik mijn iphone4 nu een dikke week en het valt mij op dat het toestel af en toe erg warm word en dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone4 word erg warm en accu gaat snel leeg
Hallo ik gebruik mijn iphone4 nu een dikke week en het valt mij op dat het toestel af en toe erg warm word en dat de accu dan ook snel leeg gaat, ik heb 3g, Wi-Fi en gps al uitgezet, maar toch blijft het toestel heet. Iemand ervaring met dit probleem?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Multitasken kost veel batterij, en heb je ook een mail account erop staan? Zo ja zet de push uit en haal ze handmatig op, scheelt ook veele batterij. |
|
|||
|
|||
Hallo Bedankt voor de reakties, dit was reeds bekent bij mij, maar zelfs dan is de accu duur heel wisselvallig
|
|
|||
|
|||
Verder weet ik alleen dat als de iPhone heel warm word je hem veel gebruikt, dan zou ik als jou was de applicatie's in de background afsluiten en even laten liggen.
|
|
|||
|
|||
Dat hij warm wordt tijdens het opladen klopt soms wel. heb er ook af en toe wel last van.
dat hij idd te warm wordt komt denk ik ook zeker door het gebruik met apllicaties die opstaan etc. ik heb zelf een tijdje terug een melding gehad op mijn Iphone dat hij te warm werd! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
was voor mij ook zeker nieuw daarom ff screenshot van gemaakt
ik denk dat dat ook zeker de beste manier is.. de processen van alle apllicaties zullen de processor wel warm maken. Anders ist een heel ander probleem |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone4 met ios 4.3.1 word warm en accu gaat snel leeg | romer70 | iPhone algemeen | 17 | 06-06-11 21:35 |
Accu zeer snel leeg, nieuwe accu een optie? | Jarno05 | iPhone algemeen | 3 | 29-03-11 19:53 |
Accu leeg na warm worden!?! | Bcud4 | iPhone algemeen | 0 | 17-10-10 22:19 |
Iphone 3gs wordt warm en accu snel leeg na update 4.0 | jacques09 | iPhone algemeen | 1 | 20-07-10 00:59 |
Batterij/accu wordt warm en snel leeg. Ervaring? | Guido85 | Archief | 2 | 05-10-09 13:12 |
|
|