Accu leeg na warm worden!?! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het normaal dat de accu van de Iphone leeg loopt als hij warm word terwijl hij in je zak zit? Ik heb het namelijk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Accu leeg na warm worden!?!
Is het normaal dat de accu van de Iphone leeg loopt als hij warm word terwijl hij in je zak zit?
Ik heb het namelijk vanaf afgelopen vrijdag. Ik dacht eerst dat hij echt gewoon leeg was maar nou gebeurt het weer vandaag (tot 2 keer aan toe).. Misschien handig om hem te laten maken of hebben mensen jullie hier een simpele verklaring voor? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone4 met ios 4.3.1 word warm en accu gaat snel leeg | romer70 | iPhone algemeen | 17 | 06-06-11 21:35 |
Accu zeer snel leeg, nieuwe accu een optie? | Jarno05 | iPhone algemeen | 3 | 29-03-11 19:53 |
iphone4 word erg warm en accu gaat snel leeg | romer70 | iPhone algemeen | 6 | 08-02-11 15:47 |
Iphone 3gs wordt warm en accu snel leeg na update 4.0 | jacques09 | iPhone algemeen | 1 | 20-07-10 00:59 |
Batterij/accu wordt warm en snel leeg. Ervaring? | Guido85 | Archief | 2 | 05-10-09 13:12 |
|
|