Home Button discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, ik heb een probleem met mijn home button. Heel vaak heb ik dat als ik erop klik dat hij niet reageert of pas ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Home Button
Hallo mensen, ik heb een probleem met mijn home button.
Heel vaak heb ik dat als ik erop klik dat hij niet reageert of pas na een paar keer reageert. In het begin was het minder maar nu heel vaak. Kan het komen door 1 of andere programma was ik geïnstalleerd heb, want voordat ik hem gejailbreakt had, deed hij het echt altijd. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook al last van die knop. Heb al geïnformeerd om te laten vervangen. Kost €40. Maar als het mss een software fout is dan is het zuur geld. Zijn er mensen met ervaring op dit gebied?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
doe een complete restore en zet geen reserve kopie terug als het probleem dan nog bestaat, dan is het geen software probleem.. |
|
|||
|
|||
Ik heb al een complete restore gedaan en hij doet het nog steeds niet goed. Ik heb hem net een week, dat is dus balen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Home button + Herstellen | affiniteiten | iPhone algemeen | 2 | 25-04-11 15:39 |
Home Button | Fmkk | iPhone algemeen | 2 | 08-02-11 15:46 |
home button kapot | mitchelv | iPhone algemeen | 4 | 08-08-10 16:28 |
Sticky Home button | chris-008 | iPhone algemeen | 1 | 20-11-09 09:29 |
|
|