Jailbreaken van Ipod touch 3g. 4.2.1 Kapotte power button discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil mijn Ipod touch jailbreaken, maar met Greenpoison moet je in DFU mode, en daar heb je dus een werkende powerbutton voor nodig, en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Jailbreaken van Ipod touch 3g. 4.2.1 Kapotte power button
Ik wil mijn Ipod touch jailbreaken, maar met Greenpoison moet je in DFU mode, en daar heb je dus een werkende powerbutton voor nodig, en deze button werkt niet bij mij..
Hulp graag! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hmm gaat lastig worden denk ik, volgens mij heb je een programma op de computer dat je via de computer je iphone/ipad/ipod in DFU mode kan zetten.
Ik zal even zoeken nu hoe en wat, als ik meer weet laat ik het je direct weten! |
|
|||
|
|||
bedankt alvast!
|
|
|||
|
|||
HOW TO: Put The iPhone In DFU Mode And Jailbreak, Even If Your Home Or Power Button Is Broken | FSMdotCOM
alleen dan even voor de 4.2.1 firmware, heb het zelf ook gedaan voor 4.1 jailbreak. moet werken |
|
|||
|
|||
Citaat:
klinkt niet erg makkelijk.. |
|
|||
|
|||
Dit is ook de ene die ik toen heb gebruikt voor een collega, als je alle stappen zorgvuldig volgt moet het lukken. Zelf vind ik het altijd handig om het even uit te printen en de stappen die zijn gevolgd door te krassen om fouten te voorkomen.
Succes ermee, als je alles precies volgt moet het lukken anders zijn we er weer om je verder te helpen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
en is het gelukt? ik heb namelijk het zelfde probleem
|
|
|||
|
|||
ja het is mogelijk met die manier, maar ik gebruik nu zelf een Htc. dus heb mn ipod niet meer nodig.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod Touch 3g Home Button probleem | tlbuis | iPhone algemeen | 0 | 12-05-11 18:16 |
iPod touch: Jailbreaken Ipod Touch 2g met kapotte powerbutton | jm1996 | Jailbreak | 31 | 27-01-11 21:48 |
DFU met kapotte Power knop | von nim | iPhone algemeen | 66 | 26-05-10 19:22 |
Iphone licht automatisch op, zonder het indrukken van de power button. | stijn_timmermans | iPhone algemeen | 13 | 23-12-09 16:36 |
|
|