Probleem met het Jailbreak'n van mijn 3g discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ey mensen, Ik heb sinds kort op mijn 3G 4.2.1. die ik nu ook wil Jailbreaken, gaat allemaal prima totdat redsn0w 0.9.6rc8 zegt ; Uploading ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probleem met het Jailbreak'n van mijn 3g
Ey mensen,
Ik heb sinds kort op mijn 3G 4.2.1. die ik nu ook wil Jailbreaken, gaat allemaal prima totdat redsn0w 0.9.6rc8 zegt ; Uploading ramdisk. Als je zegmaar dit in je scherm ziet verschijnen van je iPhone http://www.thebuzzmedia.com/wp-conte...break-data.jpg loopt i vast. Iemand enig idee hoe ik dat kan oplossen? Cheers Dupp |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Iemand al een idee hoe ik dit kan oplossen?
|
|
||||
|
||||
Open redsn0w als administrator, als dat niet werkt gebruik dan greenpois0n
|
|
|||
|
|||
Nee green pois0n is geen mogelijkheid, die doet geen 3G ! dus probeer met Redsn0w. Heeft soms een paar keer nodig..
|
|||
|
|||
Als je 7 of vista hebt moet je uitvoeren in compatibiliteits mode(xp-servicepack 3)
|
|
|||
|
|||
Jup is gelukt. iTunes draaide nog op de achtergrond. Dus vandaar. Bedankt voor de moeite .
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Er is nu al een probleem met het scherm van de iPod touch 4G gevonden! | Wiejeben | iPhone algemeen | 17 | 06-10-10 18:39 |
iPhone: probleem met installatie van jailbreak | turkundostu58 | Jailbreak | 8 | 06-12-09 21:20 |
Mijn iPhone 'vergeet' het wachtwoord van mijn Wi-Fi | Eyko | Wi-Fi | 8 | 15-11-09 12:30 |
Mijn ervaring met het unlocken van de Iphone 3G | Rudy | iPhone algemeen | 1 | 03-09-08 01:51 |
Probleem met het ontvangen van sms | w d | Unlock [archief] | 4 | 10-06-08 16:53 |
|
|