probleem met installatie van jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een iphone 3g 16gig maar nu ik wil ik jailbreak doen dus volg ik de installatie en gaat ook goed zoals het hoort ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
probleem met installatie van jailbreak
ik heb een iphone 3g 16gig maar nu ik wil ik jailbreak doen dus volg ik de installatie en gaat ook goed zoals het hoort maar
na dat het telefoon opnieuw gestart is zie ik de icoon van cydia niet op mijn iphone en heb de software versie 3.1.1.2 maar heb de telefoon ook gereset maar krijg de logo niet te zien heb zoals het hoort in beschrijving geschreven gevolgd maar ik zie het nog steeds niet erin kan misschien iemand mij helpen wil graag gaan jailbreaken mijn iphone3g |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Gewoon weer proberen ( weet niet wat je gebruikt hebt voor te jailbreaken ), Blackra1N gaat het makkelijkst en daar is onderhand tonnen aan info over te vinden .
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
bij die applicatie zie ik zwart scherm en jah die is wel makkelijk maar zwart scherm geen afbeelding van die jongen
|
|
||||
|
||||
Probeer eerst eens een herstel te doen in iTunes
|
|
||||
|
||||
Hij ziet Geohot niet , maar dat had ik toen ook , als ie gewoon doorloopt en dan wel Cydia installeert , dan is het goed gegaan , het is en blijft software
|
|
|||
|
|||
normaal gesproken hoort bij blackra1n dat bij make it rain de waneer het applicatie dus het programma blackra1n dat hij het iphone3g opnieuw start waneer het klaar is en naar de begin scherm komt maar bij mij start hij wel opnieuw maar de scherm komt zwart en zo blijft hij en doet hij niks en als ik zelf opnieuw start de iphone zie ik applicatie cydia niet staan
|
|
|||
|
|||
Had ik ook met een 3g 16 gig. Het lukte maar niet op mijn laptop met windows vista. Toen heb ik het maar op mijn pc geprobeerd waar xp op zit en dat werkte meteen.
|
|
||||
|
||||
Je moet idd bij Vista een aantal dingen uitschakelen voor het werkt , Xp liep bij mij ook als een trein .
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Probleem met het Jailbreak'n van mijn 3g | Dupp | Jailbreak | 5 | 15-03-11 18:23 |
installatie probleem | sjoeii | iTunes | 0 | 19-11-08 00:33 |
Windows: installatie probleem met I-phone uit belgie | luckyme | iTunes | 6 | 20-09-08 00:26 |
installatie probleem | racoon | Archief | 1 | 22-03-08 16:05 |
|
|