installatie probleem met I-phone uit belgie discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb een I-phone uit Belgie, ik heb een paar vragen om verder te kunnen komen, om te willen weten welke firmware ik heb, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
installatie probleem met I-phone uit belgie
Hallo,
ik heb een I-phone uit Belgie, ik heb een paar vragen om verder te kunnen komen, om te willen weten welke firmware ik heb, toets ik in de emercency call het volgende in: *3001#12345#*. Dan zou ik toch een knop 'versions' moeten zien nadat ik op call gedrukt heb? deze komt niet tevoorschijn. of is er een andere manier/code heb in wanhoop al wel wat gedownload van I-tunes, is dat erg? heb er nu een hy simkaart in,dat kan toch geen probleem zijn,daar deze I-phone sim-lock vrij is? mvg Luckyme |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Moet wel eens aan itunes hangen om de telefoon te activeren. Duurt een paar seconden en dan is het in orde. Daarna kan je er mee doen wat je wilt.
|
|
|||
|
|||
gewoon de site er op zetten en usb kabel er in,dan de code in emercency invullen en klaar?
groet |
|
||||
|
||||
Yep, heb deze week ook een 3g binnengekregen van mobistar en werkte bij mij na minder dan een minuut al. En deze is verder unlockt voor alle updates die apple nog uitbrengt.
|
|
|||
|
|||
komt niet veel beweging in..
|
|
|||
|
|||
even voor de duidelijkheid, je staat op de site www.apple.com dan plug je jou i-phone in de pc..waar download je de software? en wanneer toets je dat nummer in,in je emercency call?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
probleem met i phone | brecht55 | iPhone algemeen | 6 | 26-05-11 20:22 |
iPhone: probleem met installatie van jailbreak | turkundostu58 | Jailbreak | 8 | 06-12-09 21:20 |
iPhone 3G uit Belgie met problemen? | Goudvis12 | Koopinformatie België | 42 | 17-10-08 00:34 |
Iphone uit Belgie met defect opgelost ! | Michael_D | iPhone algemeen | 2 | 11-10-08 13:37 |
Probleem met i-phone , wie kan helpen ?? | Max Wassink | Archief | 2 | 15-06-08 15:47 |
|
|