apps op iphone zette via itunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe zet ik mijn toepassingen op mijn iphone? ik heb progammas gedownload via itunes zoals nos teleteks en nog een paar apps. dan komen ze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
apps op iphone zette via itunes
Hoe zet ik mijn toepassingen op mijn iphone?
ik heb progammas gedownload via itunes zoals nos teleteks en nog een paar apps. dan komen ze onder toepassingen te staan als ik dat open zie ik de apps staan. maar ik weet niet hoe ik ze dan op mijn iphone moet zette. kan iemand mij helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Klik eerst op je iPhone in iTunes. Daarna ga je naar programma's. Daar kun je selecteren welke apps je wil laten syncen.
|
||||
|
||||
nergens staat programma's alleen samenvatting info beltonen muziek foto's podcasts en video
|
|
||||
|
||||
Mijn fout. Ik zie dat je op 1.1.4 zit. Je kunt alleen apps installeren op 2.X
|
|
||||
|
||||
oke hoe ga ik naar 2.1 zonder dat ik alles kwijt ben van me iphone en weer moet ulocken en alles?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Volgende keer aub de zoekfunctie gebruiken |
|
||||
|
||||
wat betekend shift-herstel?
shift in houden en dan? :$ |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps installeren op iPhone via iTunes | Scirocco | iPhone Apps | 19 | 07-08-11 18:25 |
Windows: itunes apps niet over naar iphone | vriend | iTunes | 2 | 11-12-10 10:14 |
Foto: foto's op iphone zette | mathijsmaes | Muziek, foto & video | 7 | 08-07-10 18:43 |
iphone in DFU mode zette | wmaxim | Archief | 1 | 16-08-08 22:00 |
|
|