bluetooth headphone Sennheiser MM100 discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb net deze bluetooth headset aangeschaft voor de iPhone 3gs, doet t prima alleen de vooruit/terugspoel knoppen (volgend nummer) werken niet. In de handleiding ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
bluetooth headphone Sennheiser MM100
Ik heb net deze bluetooth headset aangeschaft voor de iPhone 3gs, doet t prima alleen de vooruit/terugspoel knoppen (volgend nummer) werken niet. In de handleiding staat dat je daar HSDPA voor moet hebben maar dat heeft deze iPhone toch ?? Moet ik wellicht toch nog iets instellen ? zo ja, wat
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik loop tegen exact hetzelfde probleem aan. Heb net een Sennheiser MM100 aangeschaft en de knoppen vooruit / achterspoelen werken niet met mijn iPhone. Is voor dit probleem inmiddels al een oplossing gevonden!?
|
Labels |
bluetooth, headphone, hoofdtelefoon, koptelefoon, sennheiser |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Sennheiser earphone bluetooth volume niet laag in te stellen | ovanasselt | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 06-04-11 22:09 |
Superlijm ongelukje op mijn Sennheiser oortjes | ReTouch | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 14-10-10 09:33 |
Probleem met Sennheiser MM50 | Sander_K | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 19-07-09 08:35 |
3G [Bluetooth] Sennheiser Stereo Bluetoothset (MM 200) ervaring | Maciver | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 03-07-09 22:45 |
|
|