3G [Bluetooth] Sennheiser Stereo Bluetoothset (MM 200) ervaring discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben van plan de 'Sennheiser Stereo Bluetoothset (MM 200)' te kopen en deze te gaan gebruiken in combinatie met mijn iphone 3G (fw.3.0). Nou ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3G [Bluetooth] Sennheiser Stereo Bluetoothset (MM 200) ervaring
Ik ben van plan de 'Sennheiser Stereo Bluetoothset (MM 200)' te kopen en deze te gaan gebruiken in combinatie met mijn iphone 3G (fw.3.0).
Nou wil ik er 100% zeker van zijn dat hij het ook daadwerkelijk doet, dus mijn vraag is wie heeft hier ervaring mee?? De MM200 gebruikt bluetooth A2DP en de iphone ook, maar via google heb ik niks kunnen vinden over de ervaring. Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Volgens pdashop.nl is hij geschikt voor een groot aantal iPhone modellen. Hier de lijst helemaal onderaan > Sennheiser MM 200 Bluetooth Headset - PDAshop.nl
Maar of dit nu garantie geeft en ook werkt is de vraag. Wellicht kun je in een winkel in de buurt eerst een testen voordat je tot koop overgaat. ps. pas even je profiel aan als je op fw 3.0 zit
|
|||
|
|||
Hartstikke bedankt voor je reactie, ik zal deze website wel even mailen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Sennheiser earphone bluetooth volume niet laag in te stellen | ovanasselt | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 06-04-11 22:09 |
Muziek: bluetooth headphone Sennheiser MM100 | nasje | Muziek, foto & video | 2 | 08-07-10 18:12 |
Muziek: stereo bluetooth headset | hankypanky | Muziek, foto & video | 4 | 14-10-09 16:00 |
Hardware: bluetooth stereo headset icm navigatie | kal_el | iPhone Navigatie | 0 | 22-08-09 15:50 |
Muziek: Iphone 2G en A2DP stereo bluetooth | inception | Muziek, foto & video | 0 | 27-06-09 13:58 |
|
|