//

3G [Bluetooth] Sennheiser Stereo Bluetoothset (MM 200) ervaring

3G [Bluetooth] Sennheiser Stereo Bluetoothset (MM 200) ervaring discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben van plan de 'Sennheiser Stereo Bluetoothset (MM 200)' te kopen en deze te gaan gebruiken in combinatie met mijn iphone 3G (fw.3.0). Nou ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 03-07-09, 17:28
Maciver Maciver is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 7
Standaard 3G [Bluetooth] Sennheiser Stereo Bluetoothset (MM 200) ervaring

Ik ben van plan de 'Sennheiser Stereo Bluetoothset (MM 200)' te kopen en deze te gaan gebruiken in combinatie met mijn iphone 3G (fw.3.0).

Nou wil ik er 100% zeker van zijn dat hij het ook daadwerkelijk doet, dus mijn vraag is wie heeft hier ervaring mee??

De MM200 gebruikt bluetooth A2DP en de iphone ook, maar via google heb ik niks kunnen vinden over de ervaring.

Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-07-09, 18:43
Patipod's schermafbeelding
Patipod Patipod is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 224
Standaard

Volgens pdashop.nl is hij geschikt voor een groot aantal iPhone modellen. Hier de lijst helemaal onderaan > Sennheiser MM 200 Bluetooth Headset - PDAshop.nl

Maar of dit nu garantie geeft en ook werkt is de vraag. Wellicht kun je in een winkel in de buurt eerst een testen voordat je tot koop overgaat.

ps. pas even je profiel aan als je op fw 3.0 zit
__________________
Eerst Iphone 2G US 8GB, toen Iphone 3G NL 8GB black en nu Iphone 4 16GB black
  #3  
Oud 03-07-09, 21:45
Maciver Maciver is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 7
Standaard

Hartstikke bedankt voor je reactie, ik zal deze website wel even mailen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sennheiser earphone bluetooth volume niet laag in te stellen ovanasselt iPhone accessoires en onderdelen 1 06-04-11 21:09
Muziek: bluetooth headphone Sennheiser MM100 nasje Muziek, foto & video 2 08-07-10 17:12
Muziek: stereo bluetooth headset hankypanky Muziek, foto & video 4 14-10-09 15:00
Hardware: bluetooth stereo headset icm navigatie kal_el iPhone Navigatie 0 22-08-09 14:50
Muziek: Iphone 2G en A2DP stereo bluetooth inception Muziek, foto & video 0 27-06-09 12:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:55.