Speaker voor iPhone maken? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Is het mogelijk om zelf een speaker op je iPhone aan te sluiten? Hiermee bedoel ik om het uiteinde van de oordopjes (het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Speaker voor iPhone maken?
Hallo allemaal,
Is het mogelijk om zelf een speaker op je iPhone aan te sluiten? Hiermee bedoel ik om het uiteinde van de oordopjes (het gene wat je in de iPhone doet, ik kom niet op de naam) aan je boxen te maken. Dat je je boxen dus aan kan sluiten op je iPhone. Heeft iemand dit al geprobeerd of weet iemand of dit wel / niet gaat werken? Groeten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Pc boxen doen het goed
|
|
|||
|
|||
Wat een slim Idee, ik zal vanavond is kijken of mijn pc boxen het ook doen op m'n iPhone.
Verder nog opmerkingen over mijn 1e post? |
|
|||
|
|||
Wat jij wil zal niet gaan.
Het signaal dat uit de iPhone komt is niet sterk genoeg om een echte luidspreker te doen spelen,daar heb je een versterker voor nodig,daarom zijn er kabels die aan de ene kant een aansluiting hebben zoals je oortjes die dus in de iPhone past en aan de andere kant 2 tulp stekkertjes die je op de versterker kan aansluiten.Wat ook kan zijn die speakers zoals die van een pc en daar zit dan een versterker(tje) ingebouwd. |
|
|||
|
|||
of je koopt gewoon een voor de iphone/ipod gemaakte speakertjes. Die heb je bij mediamarkt of saturn al vanaf 15 euro.
|
|
|||
|
|||
Ik heb thuis nog boxen liggen, vandaar dat ik erna vraag.
Pc boxen doen het goed maar dan heb ik perse een stopcontact nodig. Dus buiten heb ik er niks aan... |
|
|||
|
|||
Ik gebruik altijd dit als ik zonder oordopjes muziek wil luisteren. Geluid is niet zo hard als boxen maar wel lekker makkelijk, kan overal mee
soundclip speaker iPhone 3G, iPhone accessoires, cases, speakers,... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Speaker voor Iphone? | Mi.Chelleee | iPhone accessoires en onderdelen | 5 | 06-12-08 19:22 |
Muziek: problemen met speaker voor mijn iphone | julio | Muziek, foto & video | 12 | 02-07-08 15:08 |
iPhone Speaker functie ook door Speaker? | superzemie | iPhone algemeen | 6 | 20-02-08 12:34 |
|
|